Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

RETARDUL MINTAL - DEZVOLTAREA LIMBAJULUI – TEMA DE CERCETARE

RETARDUL MINTAL - DEZVOLTAREA LIMBAJULUI – TEMA DE CERCETARE


50,00 lei cu TVA

RETARDUL MINTAL - DEZVOLTAREA LIMBAJULUI – TEMA DE CERCETARE

 

 

 

Numar de pagini: 78

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Capitolul I. Aspecte teoretice ale conceptului de limbaj verbal la copiii cu retard mintal

  1. Limbajul și gândirea. Delimitări conceptuale
  2. Limbajul-particularități de formare și funcții de bază
  3. Educarea limbajului la copiii cu retard mintal

 

Capitolul II. Modalități de intervenție în cazul copiilor cu retard mintal. Terapia integrativă

  1. Delimitări conceptuale ale jocului didactic
  2. Terapia de expresie grafică și plastică

 

Capitolul III. Designul cercetării

  1. Metodologia cercetării
  2. Aplicarea experimentului
  3. Analiza, prelucrarea și interpretarea rezultatelor

Concluzii și recomandări

 Bibliografie

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Individul constituie acea parte a structurii umane care acționează autonom și conștient față de toate solicitările mediului, societății și propriei persoane.  Se adaptează ușor, se ajustează la diverse situații, denotă abilități de analiză rațională, știe ce dorește, ce mecanisme să folosească pentru a-și îndeplini scopul, și nu în ultimul rând aplică limbajul ca suport în obținerea celor năzuite. Datorită limbajului specific individul uman se diferențiază de ceilalți inși și capătă o conotație unică, originală care îl caracterizează de deplin.

Semiotica reprezintă acea știință care se ocupă de studierea limbajului. Astfel se presupune că este un sistem de semne țintite după anumite reguli în vederea fixării, prelucrării și transmiterii de informații. Semnele vin ca compensare, anumite substitute pentru alte neclarități. Regulule fundamentale sunt: reguli sintactice care de fapt privesc relațiile dintre semne; regulele semantice privesc atât legăturile dintre semne, cât și semnificația conținutului acestora; regulele pragmatice, ca atare sunt cele care vin în folosirea semnelor în comportamente lingvistice.

Limbajul verbal se activează în momentul intersecției funcției semiotice cu comunicarea. De fapt, constituie un tip de limbaj care îndeplinește ambele procese, o focalizare pe principalele resurse.

Individul însușind o limbă anumită, totodată obține un conținut semnificativ, pe când limbajul verbal reorganizează întreaga activitate psihică a persoanei cutare.

Natura verbală privind procesele, stările și însușirile psihice ale individului, condiționează specificul social a psihicului uman.

Dacă abordăm limbajul di perspectiva psihologică putem observa că acesta se include în clasa majoră de fenomene, de conduite simbolice, pe lângă gesturi, arte figurative, mimică.

Prin lucrarea inițiată tind să abordez noțiunea de limbaj fiind corelată semnificativ cu cea de limbaj comun, prin conținut, caracter și formă.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi