Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

REPREZENTARILE SOCIALE ALE GRUPURILOR MINORITARE

REPREZENTARILE SOCIALE ALE GRUPURILOR MINORITARE

REPREZENTARILE SOCIALE ALE GRUPURILOR MINORITARE


50,00 lei

REPREZENTARILE SOCIALE ALE GRUPURILOR MINORITARE

 

 

 

Numar de pagini: 33

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Societatile s-ar ea conceptualiza prin forta regulatoare a normelor si a devian-telor de la aceste norme. Mai mult chiar, am putea considera ca nu exista societate care sa nu produca si comportamente deviante, deci, orice societate ar putea fi anali­zata in termenii majoritatii care se supune unei norme date, dar si in termenii mino­ritatii care nu urmeaza aceasta norma sau care, dimpotriva, se supune unei norme in totala contradictie cu cea a majoritatii. in acest capitol, dorim sa prezentam citeva idei vehiculate in psihologia sociala in legatura cu reprezentarile acelor minoritati care deviaza de la normele majoritatii.

inca de la inceput, dorim sa informam ca in capitolul de fata nu vom realiza o trecere in revista a literaturii de specialitate din domeniul reprezentarilor sociale, care este destul de abundenta (ex. Abric, 1994; Guimelli, 1994; Jodelet, 1989; Moscovici, 1976). Lucrarea noastra va insista asupra reprezentarilor sociale ale grupurilor sau categoriilor minoritare - adica asupra reprezentarilor sociale vazute ca imagini formate prin dinamica proceselor psihosociale. O imagine psihosociala este acea imagine care reiese dintr-un cadru al relatiilor sociale ternare (tertiare) sau dintr-un context referential ternar (tertiar). Relatia sau contextul social ternar sem­nifica imaginea pe care observatorul si-o face despre un obiect "x', imagine care este mediata prin relatia sociala care se mentine cu o terta persoana sau prin similitudinea/ diferenta pe care observatorul o are (sau ar dori sa o aiba) cu punctul de vedere sau cu judecata unei a treia persoane. Aceste trei elemente (obiectul, observatorul si referentul) pot fi puse in raport doua cite doua, tinind cont de o serie de valente psihologice diverse (pozitivitate-negativitate; agreabil-dezagreabil; apropiere-depar-tare; atractie-repulsie etc). Imaginea psihosociala integreaza ansamblul acestor mul­tiple valente.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi