Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

RELAȚIA DINTRE STIMA DE SINE ȘI COMPORTAMENTUL AGRESIV ÎN ADOLESCENȚĂ – LUCRARE DE LICENTA

RELAȚIA DINTRE STIMA DE SINE ȘI COMPORTAMENTUL AGRESIV ÎN ADOLESCENȚĂ – LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

RELAȚIA DINTRE STIMA DE SINE ȘI COMPORTAMENTUL AGRESIV ÎN ADOLESCENȚĂ – LUCRARE DE LICENTA

 

 

 

Numar de pagini: 60

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

ABSTRACT                                                                                                     3

OBIECTIVELE ȘI IPOTEZELE LUCRĂRII                                            4

CONȚINUTUL TEORETIC AL TEMEI ANALIZATE                           5

CAPITOLUL I. ADOLESCENȚA                                                                                             5

1.1.Caracteristicile dezvoltării fizice                                                                                    5

1.2. Caracteristicile dezvoltării psihice                                                                    7

1.3. Dezvoltarea socio-emoțională                                                                           13

1.4. Stima de sine la adolescenți                                                                              16

CAPITOLUL II STIMA DE SINE                                                                                             19

2.1. Delimitări conceptuale                                                                                      19

2.2.Stima de sine – Definiții și importanță                                                               26

2.3. Clasificarea stimei de sine                                                                                 29

2.3.1. Stima de sine globală                                                                         29

2.3.2. Stima de sine specifică                                                                                   30

2.4. Particularități ale stimei de sine în copilărie                                                      30

2.5. Relația dintre stima de sine și performanța în activitate                                               32

2.6. Aspecte normale și patologice ale nivelului stimei de sine                               34

CAPITOLUL III AGRESIVITATEA                                                                            37

3.1. Definiție și forme                                                                                              37

3.2.Teorii ale agresivității                                                                                         38

3.3  Relația dintre agresivitate și stima de sine în adolescență                                  42

 

CAPITOLUL IV DEMERSUL EXPERIMENTAL                                                     44

`           4.1. Obiective                                                                                                                       44

4.2. Ipoteze                                                                                                               44

4.3. Participanții la cercetare                                                                                    44

4.4. Instrumente și procedură                                                                                              45

CAPITOLUL V PREZENTAREA ȘI INTERPRETAREA REZULTATELOR    49

CONCLUZII                                                                                                                      56

BIBLIOGRAFIE                            

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Transformările din planul fizic, deși nu sunt spectaculoase, imprimă caracteristici stabile asemănătoare adultului.

            Dezvoltarea biologică a întregului organism tinde la această vârstă spre un anumit echilibru și stabilizarer, în timp ce evoluția psihică se realizează prin tensiuni și conflicte, adeseori cu salturi calitative și constitutive de la o funcție la alta, de la un proces la altul. Totuși, se constată un anumit paralelism între maturizarea socială, ce determină implicarea adolescenților în rezolvarea complicatelor probleme ale lumii contemporane. Aspirațiile, dorințele de afirmare, interesele, motivațiile exprimă noi metamorfozări care duc la elaborarea de comportamente participative la viața socială.

            După pubertate, tânărul trăiește mai intens ieșirea din societae de tip tutelar, familial și școlar și intrarea în viața cultural-socială sau într-o formă școlară mai complexă. Având în vedere caracteristicile biopsihice și modelul integrarii sociale, putem desprinde în cadrul acestei perioade, următoarele trei subperioade:

            1.Subperioada preadolescenței (14-16 ani), ce se caracterizează prin stabilizarea maturizării biologice, dezvoltarea conștiinței, în general, și a conștiinței de sine, în special. Dezvoltarea psihică este intensă și încărcată de conflicte interioare și ca urmare a menținerii unor stări de agitație și impulsivitate, a unor momente de neliniște și anxietate.

            Identitatea de sine și adoptarea  de comportamente individuale se dezvoltă sub influența planurilor intelectuale și de relaționare.

            Interesele se diversifică pe direcția unor roluri pentru care se manifestă dorința de exercitare sau pentru care apar preferințe în situațiile ocupaționale legate de lectură, filme, TV, tehnică. Prin aceasta se satisface dorința de afirmare personală, ce conține componente ale socializării. Atitudinile și acțiunile sunt tot mai pregnante de planurile intelectual-afective, ceea ce modelează viața interioară.

2.Subperioada adolescenței propriu-zisă (16-18 ani) este centrată pe o intelectualizare intensă, pe îmbogățirea experienței afective și structurarea conduitelor ca îndemn al personalității complexe. Notele personale și specifice se exprimă în atitudini de independență și în îndeplinirea unor responsabilități prion care adolescentul să se poată afirma și auto depăși. Adolescentul afișează o demnitate bazată pe valorile culturale și morale, în care încearcă să demonstreze simț critic și originalitate. Expansiunea personalității se realizează prin socializarea aspirațiilor, a manifestării vocaționale și profesionale devenind dornic de confruntare și competiție.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi