Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

METODOLOGIA CERCETARII - ATITUDINEA FATA DE RELATIA MARITALA, COABITARE SI CELIBAT

METODOLOGIA CERCETARII - ATITUDINEA FATA DE RELATIA MARITALA, COABITARE SI CELIBAT

METODOLOGIA CERCETARII - ATITUDINEA FATA DE RELATIA MARITALA, COABITARE SI CELIBAT


35,00 lei

METODOLOGIA CERCETARII - ATITUDINEA FATA DE RELATIA MARITALA, COABITARE SI CELIBAT

 

 

Numar de pagini: 28

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 35 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

In acelasi timp, s-a tinut cont in elaborarea chestionarului si de modul de administrare precum si de tipul de intrebari utilizate. In ceea cepriveste aplicarea instrumentului s-a utilizat autoadministrarea. Aceasta modalitate poate avea drept limita faptul ca subiectii iau cunostinta de ansamblul itemilor inainte de a da vreun raspuns si astfel poate aparea fenomenul de contaminare sau influentare a itemilor. In acest caz,  acest risc are o influenta foarte mica deoarece pentru tema in discutie este interesanta coerenta gandirii sustinuta de organizarea itemilor, in cadrul chestionarului. Fiind vorba de unele aspecte importante unele chiar foarte personale (itemul XXVI) ale vietii subiectilor si in privinta carora de obicei se manifesta o foarte mare sensibilitate, este mai bine sa fie eliminata influenta prezentei cercetatorului si asigurat anonimatul. De asemenea aceasta modalitate permite o mai buna concentrare asupra raspunsurilor din partea subiectilor.

In ceea ce priveste tipul de intrebari utilizate, acestea sunt: inchise, deschise, mixte, fiind vorba, deci, de un chestionar mixt. In cadrul intrebarilor inchise le-am folosit pe cele cu urmatoarele tipuri de raspuns: (Da/Nu/Nu stiu), scalate - cu sapte trepte, si cu raspunsuri in evantai – mai multe raspunsuri din care subiectul retine una sau doua care se potrivesc modului sau de a fi, a gandi sau pe care se ierarhizeaza in functie de valoarea acordata.

Pentru construirea chestionarului, mai exact pentru masurarea atitudinilor subiectilor fata de casatorie, coabitare si celibat s-a plecat de la modelul lui Fishbein si Ajzen (1980). Autorii acestui model au studiat relatia dintre credintele despre calitatile unui produs sau serviciu (bi – “b” vine de la eng. believe, respectiv intensitatea credintei) si evaluarea importantei credintelor (ei). Atitudinea (A0) fata de un produs este egala cu suma evaluarilor inmultite cu intensitatile credintelor (A0= a ei bi). De exemplu pentru un produs se inmulteste nota pe care consumatorul o da produsului pentru calitatea respectiva cu nota data calitatii pentru importanta ei la categoria din care face parte produsul “X” (M. Moldoveanu, D. Miron, 1995).

Pentru aplicarea modelului este necesar ca notele sa fie exprimate printr-o scala bipolara (de la –3 la +3) sau unipolara  (de la 1 la 7). Noi am folosit o scala unipolara pentru a nu influenta raspunsurile subiectilor odata cu folosirea unor cifre cu semn negativ. In acest model este important sa se utilizeze acelasi tip de scala si, ca urmare, in cadrul evaluarii am folosit tot o scala unipolara. Modificarea modelului s-a realizat prin faptul ca nota acordata atat in cadrul intensitatii credintelor, cat si al importantei evaluarilor poate sa fie acelasi pentru toate calitatile produsului in schimb noi am intrebuintat scalele in cadrul intensitatii credintelor prin acordarea notelor doar o singura data. S-a urmarit scopul de a realiza o diferentiere mai buna intre avantaje si dezavantaje si in acelasi timp o ierarhizare a lor.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi