Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

INFLUENŢA MASS MEDIA ASUPRA FORMĂRII UNUI MOD SĂNĂTOS DE VIAŢĂ LA ADOLESCENTI – TEZA DE LICENTA

INFLUENŢA MASS MEDIA ASUPRA FORMĂRII UNUI MOD SĂNĂTOS DE VIAŢĂ LA ADOLESCENTI – TEZA  DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

INFLUENŢA MASS MEDIA ASUPRA FORMĂRII UNUI MOD SĂNĂTOS DE VIAŢĂ LA ADOLESCENTI – TEZA  DE LICENTA

 

 

Numar de pagini: 44

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Adnotare (romînă, engleză)...........................................................................................................3

Preliminarii....................................................................................................................................5

Capitolul I. Abordări conceptuale privind influenţa mass media asupra formării unui mod sănătos de viaţă la adolescenţi

1.1 Mass-media – factor de educaţie.............................................................................................7

1.2  Modul sănătos de viaţă - factor important în menţinerea sănătăţii………………………….11

1.2.1 Delimitări comceptuale........................................................................................................11

1.2.2 Sănătatea mentală sau emoţională.......................................................................................13

1.3 Particularităţi de vîrstă la adolescenţi.....................................................................................15

1.4 Rolul mijloacelor de informare în masă din RM în promovarea unui mod sănătos de viaţă la adolescenţi……………………………………………………………………………………....22

1.4.1 Promovarea modului sănătos de viaţă de către televiziunea publică..................................22

 1.4.2 Problemele ocrotirii sănătăţii în presa scrisă......................................................................26

Capitolul II. Cercetarea influienţei mass-media asupra formării unui mod sănătos de viaţă la adolescenţi.

2.1 Mass-media – formă de realizare a educaţiei pentru sănătate la adolescenţi……..................29

Concluzii........................................................................................................................................39

Bibliografia....................................................................................................................................41

Anexe.............................................................................................................................................43

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

"Noţiunea de "mass-media" sau "mediumuri de masă", formată de anglo-saxoni prin unirea cuvîntului latin medium (care este la mijloc şi intermediază relaţii la distanţă) şi a cuvîntului mass (cantitate mare), se referă nu doar la suporturile şi mijloacele tehnice de transmitere a mesajelor (instrumentele comunicării), ci  mai ales la caracterul masiv al mesajelor difuzate [12].

 Termenul de „mass-media” a rezultat prin asocierea cuvîntului latinesc „media” (mijloace) cu cel englezesc „mass”(masă). Astfel, noţiunea de mass media este folosită în literatura de specialitate pentru a desemna suportul de difuzare şi tehnică de transmitere a mesajelor, precum şi ansamblul instituţiilor care produc sau difuzează mesajele. În general, mijloacele de comunicare în masă sau mass-media se constituie din: ziare, reviste, televiziune, radio, cinema, internet şi alte suporturi care servesc la transmiterea mesajelor către un număr mare de receptori (casete audio-video, CD-uri, DVD-uri etc.) [19]. Dezvoltarea acestora a dus la o răspîndire pe scară largă a informaţiei care este rezultatul dorinţei oamenilor de a fi informaţi, ocupînd primele locuri ca popularitate, deoarece informaţia este transmisă uşor individului. Din păcate, acestea sînt şi principalele mijloace de dezinformare, pentru că informaţia greşită poate să ajungă rapid la indivizi.

 Între educaţie şi sistemul mass-media există de multă vreme legături indisolubile, care s-au întărit continuu în ultimul timp, în deosebi o dată cu dezvoltarea reţelelor informatice. Interacţiunile dintre cele două domenii constituie o preocupare pentru pedagogi, şi nu numai pentru ei, deoarece impactul comunicării de masă asupra personalităţii umane nu poate fi ignorat. În condiţiile diversificării nevoilor educative în lumea modernă, mass-media pot reprezenta veritabile resurse ale învăţării. Nu este vorba doar despre oferta de programe şi de suporturi informative şi formative valorificabile în perspectiva educaţiei formale sau neformale, ci si despre influenţele difuze, spontane, neintenţionate exercitate prin mesaje al căror conţinut nu a fost conceput în scop explicit educativ [6].

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi