Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

INFLUENTA TELEVIZIUNII ASUPRA COPIILOR

INFLUENTA TELEVIZIUNII ASUPRA COPIILOR

INFLUENTA TELEVIZIUNII ASUPRA COPIILOR


50,00 lei cu TVA

INFLUENTA TELEVIZIUNII ASUPRA COPIILOR

 

 

 

 

Numar de pagini: 44

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Comunicarea, în cazul fiinţei umane, este un fenomen de relaţie, un proces ce influenţează însăşi realitatea, dar în acelaşi timp este un mod exemplar de expresie a umanităţii generice

Gestul comunicaţional poate fi regăsit într-o paletă infinită de modalităţi, practic fiecare fiinţă umană având o identitate comunicaţională, un anume fel inconfundabil de a se exprima pe sine sau de a formula mesaje pentru alţii. Comunicăm în funcţie de interese sau de trăirile afective. O putem face în modalităţi foarte simple sau, dimpotrivă, făcând apel la canale de comunicare sofisticate, astfel încât mesajul nostru să fie recepţionat într-un fel spectaculos. A comunica simplu nu înseamnă nicidecum a comunica rudimentar. Întreaga evoluţie a comunicării - de la formele minimale, pentru care erau suficiente două persoane (comunicarea interpersonală are nevoie, pentru a se efectua, de două condiţii: prezenţa în acelaşi loc şi timp a comunicatorilor, dar şi capacitatea de a înţelege ceea ce se comunică, de a surprinde mesajul în autenticitatea sa cât mai apropiată de intenţiile comunicatorului), până la formele maximale (complexe), printre care comunicarea de masă are o extensie planetară - întregul efort de adecvare prin modalitatea relaţiei de tip emiţător-receptor revendică atributul cunoaşterii. A şti şi a înţelege sunt cele două ipostaze în care omul se raportează la sine, dar mai ales la tot ceea ce-l înconjoară. Din acest punct de vedere, modernitatea a stârnit orgoliile experţilor în producerea pachetelor cu mesaje, le-a supralicitat tot mai mult străduinţele şi energiile, în tentativa mereu repetată de a arunca limitele comunicării până dincolo de închipuirile şi idealurile cele mai îndrăzneţe.

 

Astăzi, mass-media, în diferitele lor ipostaze au o ofertă remarcabilă, adresată consumatorilor feluriţi, atât ca pregătire şi educaţie, cât şi ca situare geografică. Marea problemă, aflată în actualitatea zilelor noastre, nu este aceea a lipsei mesajelor, ci a luxurianţei acestora, astfel încât la fel de important este să ştii să descifrezi un mesaj cu activitatea de selecţie a acestora.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi