Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

IMPACTUL FILMULUI CU DESENE ANIMATE ASUPRA FORMARII AGRESIVITATII LA SCOLARII MICI – PROIECT DE CERCETARE

IMPACTUL FILMULUI CU DESENE ANIMATE ASUPRA FORMARII AGRESIVITATII LA SCOLARII MICI – PROIECT DE CERCETARE

IMPACTUL FILMULUI CU DESENE ANIMATE ASUPRA FORMARII AGRESIVITATII LA SCOLARII MICI – PROIECT DE CERCETARE


50,00 lei cu TVA

IMPACTUL FILMULUI CU DESENE ANIMATE ASUPRA FORMARII AGRESIVITATII LA SCOLARII MICI – PROIECT DE CERCETARE

 

 

 

Numar de pagini: 43

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

INTRODUCEREA.......................................................................................................................

 

CAPITOLUL  I : ABORDARI TEORETICE ALE AGRESIVITAŢII IN PSIHOLOGIE SI     PEDAGOGIE.

1.1.Conceptualizarea termenului de agresivitate...........................................................................

1.2. Teorii  explicative ale functionalitatii  agresivitatii.Agresivitatea – forma de contra-reactie frustrare………………………………………………………………………………………………………………………………………….

1.3. Forme si caracteristici  ale comportamentului agresiv............................................................                                                                                                                           

 1.4.Manifestarea  agresivitaţii la şcolarii mici......................................... .....................................

 

CAPITOLUL  II. ABORDAREA EXPERIMENTALA A INFLUIENTŢEI FILMULUI CU DESEN ANIMAT ASUPRA FORMĂRII  AGRESIVITAŢII  LA ŞCOLARII MICI.

2.1.Caracteristici psihologice ale filmelor cu desene animate.......................................................

2.2.Determinarea experimentala a influienţei  filmului cu desen animat asupra formării agresivitaţii la şcolarii mici............................................................................................................

 

 

CONCLUZII...................................................................................................................................

BIBLIOGRAFIE............................................................................................................................

ANEXE.......................................................................................................................................                                  

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Actualitatea temei. În epoca contemporană se observa influienţa negativă a desenelor animate la şcolarii mici. Ele nu se mai conduc dupa principiul educaţiei, instruirii, divertismentului ci dupa acel al violenţei, urei si razbunării. Copiii încep să imite aceste conduite; ei se transpun din lumea reală în cea virtuală şi încep să joace un rol-rolul eroului sau preferat. Ei iubesc această lume a imaginarului pentru că ea cuprinde mai multă acţiune, ea este mai colorată, mai vie. În faţa micului ecran copilul trăieşte o altă viaţă, acea plină de fantastic, de întîmplări şi violenţă.

      Anume în această lucrare ne propunem să cercetam ”Impactul filmelor cu desene animate asupra formării agresivităţii la şcolarii mici” şi să subliniem schimbările de ordin psihologic pe care le trăieşte copilul. Din punct de vedere medical Anatolie Berestov are un răspuns asupra cauzalităţii agresivităţii  la şcolari care sunt influienţaţi de desene şi anume:” cinescopul produce, o iradiere care conduce la dereglări neuro-somatice, în urmă iradierii sistemul nervos se epuizează rapid, slabeşte memoria, asimilare îngreunată, insomnie,devine agitat,supărăcios, îi  mai afectează vederea, dezvoltarea limbajului, sociabilitatea, nu  mai ies din casă, nu au prieteni, devin agresivi precum faimoşii eroi din desene, visează fantome ăi schelete”. Aceste desene agresive nu-i învaţă pe copiii de bine ci îi învaţă să dispreţuiască pe cei slabi şi chiar să-i înjosească ori de cîte ori este momentul. Copiii uită de  anumite valori morale ca: gingăşia, solidaritatea, altruismul-ei trăiesc  într-o lume a iluziei unde tot se rezumă la violenţă, agresivitate şi ură. Copiii ce văd în desene este că cei puternici îi înving pe cei slabi sau „băieţii buni” înving pe cei răi. De aici  copiii consideră că agresivitatea este necesara. Agresivitatea reprezintă una dintre cele mai vechi probleme de cercetare, dar în aceeaşi măsură actuală pentru domeniul ştiinţelor umaniste. Studiul ei presupune luarea în considerare a nemumărate variabile, astfel încât, oricât de multe studii s-ar face, rămân la fel de multe răspunsuri de găsit. În literatura de specialitate occidentală, în ultimii 30 de ani au existat preocupări intense pentru această problematică şi dovadă în acest sens sunt cercetările – şi implicit, rapoartele de cercetare – publicate. În România, preocupările pentru acest fenomen de amploare – mai ales în viaţa şcolii – sunt de dată relativ recentă.

Lucrări etologice clasice, cu cercetări riguroase asupra agresivităţii în lumea animală, susţin cu argumente cauzele naturale ale agresivităţii. Instinctul de agresiune a scăpat de sub control, afirma K. Lorenz cu privire la societatea umană în lucrarea On Aggression (tradusă la noi sub titlul Aşa-zisul rău. Despre istoria naturală a agresiunii). În capitolul “Pledoarie pentru umilinţă”, autorul ne îndeamnă să depăşim prejudecăţile şi să reflectăm cu mai mare atenţie la rezultatele cercetărilor şi experimentelor legate de comportamentul agresiv al animalelor; scopul ar fi evitarea, în măsura posibilului, a pericolelor datorate pierderii controlului asupra acestui instinct de agresivitate. Dar nu numai dinspre etologie vin argumente demne de a fi luate în considerare, ci şi dinspre antropologie, psihologie, economie, biologie. Astăzi, în condiţiile unei societăţi „moderne”, „avansate” care însă nu îşi mai poate rezolva singură problemele şi care pare să fi pierdut din vedere un remediu esenţial împotriva efectelor negative ale mediului şi eredităţii – ne referim aici la educaţie – antropologii consideră a fi imperios necesar să ne întoarcem spre exemplele pozitive, reuşite ale altor culturi mai puţin „civilizate”, şi să încercăm să învăţăm ceva din experienţa acestora.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi