Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

FORMAREA DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ LA ELEVII CLASELOR I-IV - LUCRARE DE LICENTA

FORMAREA DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ LA ELEVII CLASELOR  I-IV - LUCRARE DE LICENTA

FORMAREA DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ LA ELEVII CLASELOR  I-IV - LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

FORMAREA DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ LA ELEVII CLASELOR  I-IV - LUCRARE DE LICENTA

 

 

 

Numar de pagini: 101

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

INTRODUCERE…………………………………………………………...

CAPITOLUL I. Fundamente teroretice ale învăţării şi învăţării autodirijate...............................

   1.Conceptul de  învăţare …………………..

   2. Învăţarea autodirijată……………………………………………..……..

            2.1. Definiţii ale învăţării autodirijate ………………………………..

            2.2. Teorii ale învăţării autodirijate………………………………….

                        2.2.1. Curente cu privire la autoformare……………………...

                        2.2.2. Interpretări teoretice ale învăţării autoreglatoare……....

                        2.2.3. Teze ale învăţării autodirijate din perspective teoriei                 

                               sistemice  şi  constructiviste…………………………...

CAPITOLUL II. Strategii de învăţare autodirijată................................

   1. Definirea strategiilor didactice...............................................................

   2. Tipuri de strategii...................................................................................

          2.1. Strategii cognitive.......................................................................

          2.2. Strategii motivaţionale şi afective................................................

          2.3. Strategii de studiu........................................................................

   CAPITOLUL III. Motivaţia invatarii la elevii claselor I-IV

          3.1. Noţiuni generale despre motivaţie

          3.2. Vârsta şcolară mică

          3.3. Specificul învăţării la şcolarul mic (clasele I-IV)      

          3.4. Motive ale învăţării

          3.5. Premise ale dezvoltării caracterului la preşcolar şi la şcolarul mic

(clasele I-IV)

          3.6. Principalele aspecte ale dezvoltării personalităţii şcolarului

CAPITOLUL IV. Metodologia cercetării

          4.1. Scopul cercetării

          4.2. Obiectivele cercetării

          4.3. Ipotezele cercetării

          4.4. Explicitarea ipotezelor

          4.5. Metode şi procedee utilizate în cercetare

 

CONCLUZII................................................................................................

 

BIBLIOGRAFIE.......................................................................................

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Tema din prezenta lucrare de diplomă este Formarea/dezvoltarea competenţei de învaţare autodirijată la elevii claselor I-IV, este o temă foarte interesantă  în alegerea căreia am avut mai multe motive: motive personale şi motive care ţin de importanţa ei.

            În primul rând tema mi s-a părut foarte interesantă încă de la citirea titlului. Termenul care m-a impresionat este acela de învăţare autodirijată, pe care nu am avut ocazia să-l aud până în acel moment. În cadrul cursurilor am discutat destul de mult pe tema învăţării autodirijate şi aceasta m-a captivat. Acesta e motivul pentru care am dorit personal să aflu mai multe informaţii despre acest subiect, iar realizarea unei lucrări de diplomă pe marginea lui mi-a permis foarte bine acest lucru. Fiind în pragul licenţei, terminând facultatea am considerat că este necesar să aflu mult mai multe informaţii despre învăţărea autodirijată şi să văd cum o pot face să funcţioneze mai bine.

            În al doilea rând acest subiect are  şi va avea din ce în ce mai multă importanţă în cadrul planurilor de învăţământ academic. El este unul din motivele restructurării învăţământului la ora actuală.

În al treile rănd, un alt aspect ce m-a motivat să aleg această temă este că în ultimul timp tot mai multe cunoştinţe şi rude de ale mele s-au plâns de o scădere a interesului copiilor şcolari faţă de şcoală şi învăţătură. Aceşti părinţi, însă, trebuie să ştie că orice proces de învăţare începe înainte de a merge copilul la scoală. Copilul trebuie motivat, atât de către părinţi, cât şi de către educator, respectiv învăţător. Pentru crearea motivaţiei este necesar să se prezinte copiilor scopul învăţării şi cum pot fi utilizate cunoştinţele lor.

Ei trebuie să fie apreciaţi pozitiv şi încurajaţi să-şi realizeze scopurile vieţii, să li se arate progresele făcute, să li se trezească curiozitatea pentru ceea ce trebuie să înveţe, precizându-se sarcinile învăţării individuale în raport cu ritmul de muncă al fiecăruia. Exigenţa ridicată a unor părinti nu fac decât să îi inhibe pe copii, pe cănd recompensele şi activităţile educative prin joc sporesc motivaţia.

Prin urmare, am dorit să cunosc adevărata faţă a lucrurilor, pornind de la premiza că ansamblul factorilor interni ai personalităţii elevului îl determină să înveţe şi îi susţin eforturile de învăţare.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi