Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

EDUCAŢIA COPIILOR CU ABILITĂŢI INTELECTUALE ÎNALTE

EDUCAŢIA COPIILOR CU ABILITĂŢI  INTELECTUALE ÎNALTE

EDUCAŢIA COPIILOR CU ABILITĂŢI  INTELECTUALE ÎNALTE


50,00 lei cu TVA

EDUCAŢIA COPIILOR CU ABILITĂŢI  INTELECTUALE ÎNALTE

 

 

 

Numar de pagini: 61

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

INTRODUCERE ......................................................................pag. 5

 

 

  CAPITOLUL I.     INSTRUMENTE DE IDENTIFICARE

A SUPRADOTAŢILOR........................................................... pag. 6

1.1 DELIMITĂRI CONCEPTUALE.........................................pag. 7

1. 2     CLASIFICAREA INSTRUMENTELOR  DE IDENTIFICARE……………….................................................pag. 9

                    1.2.1 TESTE STANDARDIZATE……......……....pag. 9

                    1.2.2 PARALELA POZITIV ŞI NEGATIV……....pag 10

                    1.2.3CHESTIONAR DE NOMINALIZARE

PENTRU PĂRINŢI.....................................................................pag 11

                    1.2.4 FIŞA DE NOMINALIZARE   PENTRU COLEGI.......................................................................................pag 12

                    1.2.5 FIŞA DE AUTONOMINALIZARE...............pag 13

1.2.6  GHID DE NOMINALIZARE  PENTRU PROFESORI.................................................pag 14

1.2.7 CHESTIONARUL DE NOMINALIZARE CSD

PENTRU PROFESORI............................................pag 18

 

CAPITOLUL II . ASPECTE PSIHOPEDAGOGICE ALE  INSTRUIRII DIFERENŢIATE ŞI STRATEGII DE APLICARE ......................pag. 21

                        2.1 MODELE CURRICULARE............................pag. 21

 2.2.ACCELERAREA.............................................pag.24

 2.3 ÎMBOGĂŢIREA...............................................pag.26

                        2.4 GRUPAREA..................................................... pag.27

 

CAPITOLUL III. METODOLOGIA CERCETĂRII

3.1. OBIECTIVE  ..........................................................................pag.30

3.2. IPOTEZE ................................................................................pag.36

3.3. EŞANTIONUL........................................................................pag. 36

3.4 INSTRUMENTE DE CERCETARE .......................................pag.36

3.5. ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR.......................pag.37

 

CAPITOLUL IV. CONCLUZII....................................................pag.42

 

BIBLIOGRAFIE...........................................................................pag.45

 

ANEXE.........................................................................................pag.47

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

              Astăzi persistă în psihologie întrebarea dacă inteligența este capacitatea generală de achiziție a cunoștințelor, de rațiune și rezolvare de probleme sau ea implică diferite tipuri de abilități. Cei mai mulți optează pentru prima ipoteză.

             Noile cercetări făcute din perspectiva psihologiei cognitive și a neuropsihologiei, care leagă comportamentul inteligent de eficiența neurologică, ar putea aduce precizări pretențioase în acest sens.

              Educaţia elevilor supradotaţi în şcoala românească este strâns legată de modul de definire a acestora, mai ales prin prisma conceptelor de calitate umană şi de valori promovate de către societate. Spre exemplu, în România interbelică au existat preocupări legate de educaţia diferenţiată a supradotaţilor (prima referire aparţinându-i lui Spiru Haret în 1904). În perioada comunistă până în 1990 nu a fost acceptat conceptul în sine de supradotare, ci doar unele forme mascate de educaţie specială a copiilor supradotaţi.

                        Am ales această temă de cercetare pentru a descoperi unde îi regăsim pe copiii cu abilități intelectuale înalte, ce nevoi au ei și cum putem să-i educăm pentru a nu pierde nimic din achizițiile lor inteletuale.

              Conform studiilor de specialitate supradotaţii se încadrează în categoria copiilor care au nevoie de o atenţie specială. Inteligenţa nativă nu este suficientă pentru a atinge performanţe intelectuale de lungă durată sau pentru o realizare de sine, ci ea trebuie stimulată şi antrenată continuu pe baza unui curriculum diferenţiat aplicat de către o echipă “antrenată” în acest sens.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi