Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

CONSUMUL DE ALCOOL SI DROGURI LA TINERI. ANALIZA CARAS-SEVERIN – LUCRARE DE DISERTATIE

CONSUMUL DE ALCOOL SI DROGURI LA TINERI. ANALIZA CARAS-SEVERIN – LUCRARE DE DISERTATIE


50,00 lei

CONSUMUL DE ALCOOL SI DROGURI LA TINERI. ANALIZA CARAS-SEVERIN – LUCRARE DE DISERTATIE

 

 

 

Numar de pagini: 92

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Argument...........................................................................................................................….................4

Capitolul I………………………………………………………………................………………….. 5

Alcoolul – un drog „legal” ............................................................................................................…5

     Alcoolismul...................................................................................................................................….10

Consumul de alcool la tineri.............................................................................................................20

Capitolul II………………....………...............…………………………………………………....….26

Drogurile ilicite............................... ................................................................................................26

       Dependenţa de droguri.....................................................................................................................35

       Consumul de droguri la tineri..........................................................................................................38  Capitolul III………..……....…………...............……………………….…………………………….42

Motivaţia........................................... ..............................................................................................43

       Stima de sine....................................................................................................................................43

 Aspecte din profilul consumatorului................................................................................................44

 Capitolul IV...........................................................................................................................................48

     Obiective.............................................................................................................................….……48

      Ipoteze.................................................................................................................................….……48

 Capitolul V.............................................................................................................................................49

      Subiecţii...............................................................................................................................………49

      Metodologia.........................................................................................................................………49

Capitolul VI...........................................................................................................................................54

    Analiza cantitativă şi interpretarea datelor.........................................................................….……54

 Capitolul VII..........................................................................................................................................71

Concluzii...............................................................................................................................……..71

Bibliografie........…..………..............…………………………………………………………….73

Anexe...………...……................…………………………………………………………….…...76

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

                                Trăim într-o societate care se schimbă din ce în ce mai repede.Nu mai avem timp să ne cunoaştem pe noi înşine pentru că trebuie să îndeplinim obligaţii care de multe ori ne depăşesc capacităţile.Acest lucru este cel mai evident la adolescenţi şi la tineri, care în plin proces de maturizare, trebuie să-şi formeze personalitatea, într-o lume fără repere şi fără modele, dar, cu cerinţe din ce în ce mai complexe.Pe cale de consecinţă, refugiul este grupul de prieteni unde autoritatea părinţilor şi cea a profesorilor nu se manifestă, iar, în anumite cazuri, printre alte „activităţi” consumă  alcool sau droguri.Consecinţele sunt evidente şi extrem de mediatizate: accidente sau chiar decese în urma conducerii sub influenţa băuturilor alcoolice sau a drogurilor, agresiuni fizice în incinta şcolii sau în afara ei, scăderea performanţelor şcolare, etc.

                                Motivele pentru care tinerii consumă alcool şi droguri sunt diverse de la curiozitatea specifică vârstei, dorinţa de a face parte dintr-un grup valorizat social, presiunea grupului de prieteni, modele din familie sau pur şi simplu plăcerea de a consuma aceste substanţe.

                                 Este dificil de a găsi remediul situaţiei.Cele mai eficiente strategii includ mesaje care sensibilizează individul, grupul sau grupurile din care acesta face parte ori familia, aceste strategii, includ campanii mass-media.Publicitatea prin televiziune joacă un rol foarte important deoarece, televizorul este principalul mijloc de informare şi totodată şi cel mai eficient.

                               Cercetarea de faţă îşi propune să studieze motivele pentru care tinerii consumă alcool şi droguri şi să identifice legătura între structura motivaţională a personalităţii consumatorilor, stima de sine şi anxietatea.Avem în vedere deasemenea diferenţele ce pot să apară între tinerii din mediul urban şi cei din mediul rural.

                               Un alt motiv pentru care am ales să studiez consumul de alcool şi consumul de droguri este că acestea sunt frecvent asociate.

                               Orice cercetare are limitele ei şi aceasta nu face excepţie.Dintre limite amintim: nu se poate afirma că structura motivaţională a personalităţii, stima de sine, anxietatea sunt singurele variabile care detemină consumul de alcool sau de droguri.Pe lângă acestea pot să intervină factori externi cum ar fi mass-media prin intermediul publicităţii sau a clipurilor muzicale cu mesaje pro-consum.Nu este de neglijat nici rolul factorilor inhibitori ai comportamentului de consum.

                                 Concluzionăm că este necesară o atentă monitorizare a consumului de alcool şi droguri pentru că acest fenomen ia din ce în ce mai multă amploare în România.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi