Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

SUPRADOTAŢI ŞI SUBREALIZARE ŞCOLARĂ

SUPRADOTAŢI  ŞI  SUBREALIZARE  ŞCOLARĂ


50,00 lei cu TVA

SUPRADOTAŢI  ŞI  SUBREALIZARE  ŞCOLARĂ

 

Numar de pagini: 58

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 Scopul lucrǎrii este acela de a arǎta faptul cǎ numǎrul de copii supradotaţi  identificaţi din mediul rural este destul de mic, iar ei dispun de caracteristici psiho-comportamentale distincte în comparaţie cu tabloul general de trăsături asociate dotării aptitudinale înalte şi sunt predispuşi la subrealizare şcolară.

Copiii supradotaţi se încadreazǎ în categoria de copii cu nevoi speciale şi de aceea ar trebui aplicate strategiile de instruire diferenţiatǎ; însǎ acest lucru este destul de dificil în primul rând din cauza condiţiilor existente în mediul rural şi apoi în multe dintre aceste şcoli elevii supradotaţi nu sunt nici mǎcar identificaţi. Alexandru Roşca, vorbind despre înzestrarea superioarǎ a unor copii arǎta: … „un lucru este cert: înzestrarea superioarǎ pe latura intelectualǎ şi de aptitudini este produsul ereditǎţii. Nici o condiţie de mediu şi nici un efort voluntar nu pot sǎ înlocuiascǎ aceastǎ înzestrare. Dar dacǎ materia primǎ furnizatǎ de ereditate îşi va realiza sau nu vreodatǎ potenţialitǎţile, aceasta depinde de factori de mediu asupra cǎrora, cel puţin teoretic, omul are controlul. Descoperirea şi utilizarea talentelor şi a geniilor devine astfel una din funcţiunile cele mai importante ale unei societǎţi organizate”. Inteligenţa nativǎ nu este suficientǎ pentru a atinge performanţe intelectuale de lungǎ duratǎ sau pentru realizarea de sine. Aceşti copii au nevoie de orice mic ajutor, altfel îşi vor pierde anumite abilitǎţi sau pur şi simplu nici mǎcar nu le vor pune în valoare, vǎzând cǎ acest lucru nu este remarcat şi cǎ nu este nimeni lângǎ ei care sǎ-i susţinǎ.

În prima parte a lucrǎrii s-au fǎcut anumite precizǎri conceptuale asupra cuvântului „supradotat”. Cel de-al doilea capitol cuprinde anumite caracteristici ale copilului supradotat şi modalitǎţile de identificare. În penultimul capitol s-a pus accentul pe subrealizarea şcolarǎ.

Ultima parte a lucrǎrii reprezintǎ cercetarea lucrǎrii de faţǎ; s-a încercat sǎ se demonstreze prin aplicarea a douǎ teste de inteligenţǎ: Raven (un test omogen, de inteligenţǎ generalǎ, fiind aplicat tuturor categoriilor indiferent de şcolaritate, naţionalitate sau condiţie fizicǎ) şi WISC-ul (scara Wechsler pentru copii, principalul instrument de mǎsurare a inteligenţei), cǎ numǎrul de copii identificaţi drept supradotaţi va fi foarte mic şi cǎ datoritǎ condiţiilor oferite de mediul în care trǎiesc ei sunt subrealizaţi (rezultate şcolare slabe, mediu de învǎţare deficitar, posibilitǎţi financiare şi materiale scǎzute).

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi