Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

STRATEGII DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂȚII ȘCOLARULUI MIC

STRATEGII DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂȚII ȘCOLARULUI MIC

STRATEGII DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂȚII ȘCOLARULUI MIC


50,00 lei

STRATEGII DE DEZVOLTARE A CREATIVITĂȚII ȘCOLARULUI MIC

 

Numar de pagini: 41

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

1. Delimitări conceptuale

2. Definiții ale creativității

3.Dimensiuni ale creativității

4. Abordări ale creativității

5. Factorii creativității

6. Blocajele creativității

7. Modalități de intervenție pentru dezvoltarea creativității școlarului mic

8. Câteva metode de stimulare a creativității

9. Considerații asupra învățământului primar (grundschule) din perspectiva pedagogiei germane contemporane

10. Concluzii

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

           Importanța creativității a fost subliniată de J.P. Guilford, în 1950, după care ea a intrat în atenția studiilor și cercetărilor din mai multe universități ale lumii.

           Cel care introduce termenul de creativitate în psihologie este G. Allport, în 1937, dar el reducea noțiunea de atitudini, inteligență sau trăsături temperamentale; astfel G. Allport, apreciază că fenomenul creativității desemnează un ansamblu de trăsături proprii fiecărui individ la un anumit nivel, iar potențialul creativ existent la toți oamenii poate fi actualizat și dezvoltat.(Mihaela Roco, 2001, p. 12)

          Întrucât există unele concepte care au fost confundate cu cel de creativitate se impun unele delimitări conceptuale: invenția, inovația, descoperirea, talentul, geniul.

           Invenția presupune găsirea noului care se adugă cunoștințelor și obiectelor deja existente.

           Inovația are o conotație pragmatică și implică aplicarea noutății într-o formă de activitate din domeniul economic.

           Descoperirea este dezvăluirea unor legități existente deja în realitate și înainte de relevarea, de explicarea lor teoretică.

           Talentul este o formă superioară de manifestare a aptitudinilor, care poate duce la valori noi și originale.

           Geniul este cea mai înaltă formă de dezvoltare a aptitudinilor, care se manifestă într-o activitate de importanță istorică pentru societate, pentru progresul cunoașterii umane, științei, tehnicei, culturii cu un ridicat nivel de originalitate.

  1. 1.      Definiții ale creativității

           Sub raport etimologic, conceptul de creativitate își are originea în cuvântul latin creare, care înseamnă zămislire, făurire, naștere.

           Creativ este cel care se caracterizează prin originalitate și expresivitate, este imaginativ, generativ, deschizător de drumuri, inventiv, inovativ etc (Mihaela Roco, 2001, p. 17).

           Aşa cum nu toţi copiii sunt la fel de inteligenţi, au personalităţi identice, ei nu sunt nici la fel de creativi. Dar în acelaşi fel în care toţi copiii au manifestări de inteligenţă, încă de la naştere, ei prezintă de asemenea şi manifestări care evidenţiază potenţialul creativ.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi