Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PORTOFOLIU DE EVALUARE FINALA - PROIECT EDUCATIONAL

PORTOFOLIU DE EVALUARE FINALA - PROIECT EDUCATIONAL


50,00 lei

PORTOFOLIU DE EVALUARE FINALA - PROIECT EDUCATIONAL

 

 

 

Numar de pagini: 79

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

I. Elemente  semnificative  din  portofoliul disciplinelor  DPPD

 

            1.1 Psihologia educatiei

1.1.1 Analiza produselor activitatii unui elev..............................4

1.1.2 Fisa de observatie curenta...................................................6

 

            1.2 Fundamentele pedagogiei

1.2.1 Teoria si metodologia curriculumului..................................9

1.2.2 Set de obiective..................................................................12

1.2.3 Criterii de analiza a două manuale alternative...................15

 

            1.3 Teoria si metodologia instruirii.Teoria si metodologia evaluarii

                        1.3.1 Testul docimologic-referat..................................................19

                        1.3.2 Test de evaluare...................................................................30

                       

 

            1.4 Didactica stintelor tehnice                                                                                         

1.4.1 Etapele proiectarii didactice................................................34

1.4.2 Planificare anuala.................................................................38

 

            1.5 Practica pedagogica

1.5.1 Proiect de lectie 1.................................................................45

1.5.2 Proiect de lectie 2.................................................................49

 

1.6  Consiliere pedagogica

 

1.6.1 Probleme generale privind consilierea..................................54

1.6.2 Consilierea scolară si integrarea socio-profesionala.............63

II. Proiect educationalFrumoasă  eşti  pădurea  mea................72

                                       

 

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 Termenul de curriculum,  tot mai frecvent întâlnit în literatura de specialitate, cunoaşte un evantai de conotaţii. Definirea sau caracterizarea lui întâmpină multe dificultăţi. Ele se datorează, îndeosebi, extensiunii variabile a sferei fenomenelor pe care le include. Definiţiile pe care le vom enumera din multele posibile, sunt edificatoare, din acest punct de vedere: el, curriculum, cuprinde definiţia obiectivelor învăţământului, conţinuturile, metodele (inclusiv evaluarea), mijloacele (inclusiv manualele) şi dispoziţiile privitoare la formarea adecvată a educatorilor. Termenul de curriculum are astăzi o   foarte mare răspândire, el fiind purtătorul unei concepţii noi despre selecţionarea şi organizarea învăţării într-o anumită clasă, pentru un anumit număr de discipline sau pentru un anumit model. În sens restrâns funcţia curriculumului este cea a „specificării conţinuturilor”.

După cum se constată, sensurile acestui termen sunt destul de greu de armonizat şi de a le găsi un numitor comun.

La una din extreme termenul desemnează un „proiect” conceput în prealabil, care acoperă toate componentele unei acţiuni educaţionale: obiective, conţinuturi, strategii, evaluare; la cealaltă extremă termenul se referă în mod concret la organizarea şi structurarea conţinutului procesului de învăţământ pentru un modul concret: ciclu şcolar, clasă, obiect de învăţământ, capitol, temă, lecţie etc.; aspecte consemnate programele şcolare. Acest din urmă sens se înscrie în perimetrul predării şi presupune, cu preponderenţă, o nuanţă pedagogică.

Având în vedere finalităţile acţiunii educaţionale de dezvoltare a creativităţii umane se impune în mod necesar un conţinut informaţional care urmează să fie selecţionat, structurat şi transmis în procesul de învăţământ. Evident că toate aceste operaţii urmează să fie astfel concepute încât să contribuie la înfăptuirea dezideratelor pe care le incumbă stimularea şi exprimarea creativităţii, ca disponibilitate şi trăsătură general – umană.

În consecinţă, proiectarea conţinutului procesului de învăţământ urmează să se realizeze în funcţie de două coordonate fundamentale:

  1. valorificarea cuantumului informaţional pe care ni-l oferă memoria socială, respectiv datele şi descoperirile condensate în întreaga paletă de domenii ale creaţiei umane universale şi naţionale;
  2. asigurarea stimulării şi dezvoltării potenţialului şi capacităţilor creative ale celor angrenaţi în procesul de învăţământ.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi