Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

IMPORTANTA JOCULUI DIDACTIC IN PREDAREA GEOGRAFIEI

IMPORTANTA JOCULUI DIDACTIC IN PREDAREA GEOGRAFIEI


50,00 lei cu TVA

IMPORTANTA JOCULUI DIDACTIC IN PREDAREA GEOGRAFIEI

 

 

 

 

Numar de pagini: 83

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

Introducere. 2

Capitolul 1. Aspecte privind importanța studierii geografiei în ciclul primar 3

1.1 Importanța cunoașterii particularităților psiho-pedagogice ale școlarului mic. 5

Capitolul 2. Metode și mijloace de învățământ utilizate în activitatea intrusctiv-educativă la geografia României 10

2.1 Principiile geografice. 11

2.2 Tipuri de metode. 16

2.2 Problematizarea în predarea noțiunilor geografice. 25

Capitolul 3. Jocul didactic utilizat în predarea geografiei 35

3.1 Socializarea copiilor prin intermediul jocului 35

3.2 Tipuri de jocuri didactice geografice. 51

3.3 Metodologia jocului didactic. 56

Capitolul 4. Studiu de caz. Jocul didactic în predarea cunoștințelor geografice. 58

4.1 Punerea problemei și aspectele documentare. 58

4.2 Ipoteza cercetării 58

4.3 Obiectivele cercetării 59

4.4 Aplicarea cercetării și interpretarea datelor 60

4.5 Interpretarea rezultatelor 63

Concluzii 64

Proiect de lecţie. 66

Bibliografie  83

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Geografia este unul dintre cele mai vechi obiecte didactice de învăţământ, care împreună cu Istoria şi Limba română au constituit „trilogia" şcolii ce au demonstrat şi demonstrează în continuare permanenţa poporului român şi vechimea patriei noastre pe aceste locuri carpatice, pontice şi dunărene.

Ca obiect de învăţământ, aceasta are ca scop cunoaşterea feţei Pământului în ceea ce priveşte natura, populaţia sub aspect demografic precum şi ca activitate social-economică în strânsă corelaţie cauzală, omul trăind în cadrul natural care-i oferă toate condiţiile de viaţă ca mediu înconjurător.

Procesul instructiv-educativ privit din prisma geografiei trebuie să aibă la bază cunoaşterea obiectivă a realităţii locale. Datorită obiectului ei de studiu foarte extins în raport cu orizontul local mult mai redus, care este întreaga suprafaţă a Pământului, Geografia recurge la două mijloace ştiinţifice didactice de repartiţie spaţială: globul şi harta geografică, cu ajutorul cărora se poate cuprinde dintr-o singură privire întreaga temă analizată.

Geografia în şcoală este disciplina care deschide calea cunoaşterii mediului înconjurător şi a modului cum acţionează asupra societăţii umane. Ea contribuie la precizarea raporturilor dintre acestea și la stabilirea echilibrului dintre om și natură.

În cadrul orizontului local, cunoaşterea mediului înconjurător, se poate face direct pe baza observaţiei efectuate de către elevi sub îndrumarea învăţătorului, orizontul local constituind „laboratorul geografic" cu care elevii iau contact direct pentru a-şi da seama de importanţa Geografiei ca disciplină şcolară.

Deci, rolui şcolii este de a acţiona în direcţia însuşirii de către eievi a unor cunoştinţe ştiinţifice şi ecologice despre natură, de a şti că natura este un organism viu, ale cărui componente sunt într-o strânsă unitate şi intercondiţionare care suferă în evoluţia sa în timp schimbări determinate de cauze naturale şi sociale.

Caracterul geografic foarte larg (diversificat şi integrativ) al raportului natură-om nu poate fi prelucrat de către alte ramuri ştiinţifice. Conlucrarea cu ecologia se impune ca o necesitate în legătură cu ecosistemele stabilite de aceasta, dar mai ales cu privire la schimbarea de materie şi energie în cadrul geosferei.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi