Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

FUNCTIILE PEDAGOGICE SI METODICE ALE MIJLOACELOR DE INVATAMANT IN PREDAREA GEOGRAFIEI

FUNCTIILE PEDAGOGICE SI METODICE ALE MIJLOACELOR DE INVATAMANT IN PREDAREA GEOGRAFIEI


50,00 lei cu TVA

FUNCTIILE PEDAGOGICE SI METODICE ALE MIJLOACELOR DE INVATAMANT IN PREDAREA GEOGRAFIEI

 

 

 

Numar de pagini: 34

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

INTRODUCERE

CAPITOLUL I

GEOGRAFIA CA STIINTA SI GEOGRAFIA DIDACTICA

a)       SCURTA CARACTERIZARE A SISTEMULUI DE INVATAMANT    DIN ROMANIA

b)     GEOGRAFIA CA STIINTA

c)      GEOGRAFIA IN INVATAMANT

d)     MODERNIZAREA PREDARII – INVATARII GEOGRAFIEI IN INVATAMANT  

CAPITOLUL II

CONTINUTURILE GEOGRAFIEI  IN INVATAMANT

(GIMNAZIU)

a)      ORIENTARI  PEDAGOGICE

b)   FACTORII CARE DETERMINA ALEGEREA CONTINUTURILOR GEOGRAFIEI IN INVATAMANT (GIMNAZIU)

CAPITOLUL III

MIJLOACELE DE INSTRUIRE IN INVATAMANT

a)      FUNCTII PEDAGOGICE

b) MODALITATI DE VALORIFICARE A POTENTIALULUI PEDAGOGIC DE CARE DISPUN DIFERITELE MIJLOACE DE INVATAMANT

CAPITOLUL IV

MIJLOACE DE INVATAMANT IN PREDAREA – INVATAREA GEOGRAFIEI

a)        CLASIFICAREA MIJLOACELOR DE INVATAMANT

b) PREZENTAREA UNOR MIJLOACE DE INVATAMANT IN PREDAREA GEOGRAFIEI LA GIMNAZIU

INCHEIERE

BIBLIOGRAFIE

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Invatamantul si scoala romaneasca au cunoscut in ultima vreme schimbari innoitoare, in principal datorita necesitatii de a pune aceste doua institutii in acord cu evolutia normala a societatii. In general, idealul scolii ramane acela de a dezvolta integral si armonios individualitatea umana, de a forma o personalitate autonoma si creativa.

In primul rand se impune o situare a problematicii lucrarii de fata. Scopul acestei cercetari este evidentierea rolului mijloacelor de invatamant, in calitatea lor de purtatoare de informatii, la realizarea unei bune predari a geografiei in gimnaziu. Prin „mijloace de invatamant” inteleg in prezenta lucrare „ansamblul aparatelor, instalatiilor, materialelor, procedeelor si cerintelor de utilizare a lor, pe care profesorul si elevii le utilizeaza pentru a facilita perceperea, intelegerea, fixarea si consolidarea cunostintelor si abilitatilor practice”.

Continuturile invatamantului evolueaza de-a lungul timpului. Sursa globala informativa si formativa a continuturilor invatamantului si ale educatiei este insasi cultura societatii in toate dimensiunile sale. Cadrul didactic are greaua sarcina de a forma omul viitorului.

  Transpunerea didactica a continuturilor invatamantului presupune utilizarea riguroasa a unui sistem de operatii logice si de procedee, tehnici si instrumente psihopedagogice. Predarea-invatarea Geografiei si Istoriei Romaniei nu trebuie sa fie un chin pentru copil, ci trebuie sa devina o placere izvorata din dorinta de a ne cunoaste modul cum ar trebui ele sa fie ocrotite pentru a se bucura de ele si generatiile viitoare.

Invatarea acestor stiinte ar trebui sa fie un ,,joc de copil,, care nu trebuie certat niciodata.

Nu avem posibilitatea de a strabate intreaga  tara in viata noastra..

Nu avem posibilitatea de a ,, lua la pas,, intreaga tara romaneasca dar putem cunoaste si din carti frumusetile si bogatiile ei.

Dar cum trebuie sa invete elevul geografia?

In trecut, elevul era doar spectator la ora de geografie si executa ceea ce i se cerea: sa urmareasca harta sau desenul, sa  raspunda la anumite intrebari.

Actualul curriculum propune o mutatie esentiala care consta in trecerea de la geografia de tip descriptiv spre un demers de  invatare care incurajeaza intelegerea relevantei geografiei pentru viata cotidiana.

Prin aceasta se urmareste interesul acestuia de a cunoaste direct, de a investiga si intelege faptul geografic.

Cadrul didactic nu trebuie sa se teama de necunoscut, de aceea el trebuie sa faca tot ce-i sta in putinta de a-l face pe elev sa invete.

Pregatindu-l pe elev pentru viata, scoala moderna determina o legatura intre activitatea invatarii si practica in formarea de priceperi, deprinderi cat si de competente.

Pentru o invatare eficienta, in lectie trebuie sa fie adaptate experientele proprii elevilor cu asimilarea noilor cunostinte cu observatiile personale. Sa nu uitam ca bombardarea din mass-media, Internet fac ca in mintea copilului sa se nasca multe semne de intrebare.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi