Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

EDUCAŢIA MUZICALĂ ŞI CULTIVAREA TALENTULUI MUZICAL IN ETAPA PRENOTAŢIEI

EDUCAŢIA MUZICALĂ ŞI CULTIVAREA TALENTULUI MUZICAL IN ETAPA PRENOTAŢIEI

EDUCAŢIA MUZICALĂ ŞI CULTIVAREA TALENTULUI MUZICAL IN ETAPA PRENOTAŢIEI


50,00 lei cu TVA

EDUCAŢIA MUZICALĂ ŞI CULTIVAREA TALENTULUI MUZICAL IN ETAPA PRENOTAŢIEI

 

 

 

Numar de pagini: 69

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

CUPRINS:

 

   Argument..............................................................................................pag. 3.

Cap. I. FUNDAMENTARE TEORETICĂ.

  1. 1. EVOLUŢIA EDUCAŢIEI MUZICALE – SISTEME, CONCEPŢII METODICE............................................................pag. 4.

            Educaţia muzicală în diverse forme de învăţământ.................pag. 4.

            Educaţia muzicală în sistemul românesc..................................pag. 8.

  1. 2. PARTICULARITĂŢILE SPECIFICE PERCEPERII, ÎNSUŞIRII ŞI INTERPRETĂRII MUZICALE DE CĂTRE COPIII DE GRĂDINITĂ ...............................................................................pag. 11.

Principiile dezvoltării fizice şi psihice a copilului preşcolar şi                                               şcolar mic.................................................................................pag. 11.                                                          Ascultarea şi audiţia muzicală................................................pag. 15.

             Auzul muzical şi vocea folosite în practica muzicală.........pag.16.

             Cântarea vocală  în etapa prenotaţiei.....................................pag.19.

             Însuşirea elementelor ritmico – metrice.................................pag.21.

             Însuşirea elementelor melodic – interpretative......................pag.25.

1. 3.PREZENTAREA STRATEGIILOR DIDACTICE DE FORMARE A DEPRINDERILOR MELODICE ÎN ETAPA PRENOTAŢIEI.............................................................................pag. 27.

   Abordări metodologice specifice transmiterii elementelor melodice în etapa prenotaţiei....................................................pag. 27.

Cap. II. STUDIU INVESTIGATIV.

Punerea problemei – talentului ( abilităţilor ) muzicale.....pag. 46.                              

       Construirea unui instrument de selecţie – validarea    modelului......................................................................................pag. 50.

  Inventarul indicatotilor talentului muzical.........................pag. 52.

        Evaluarea subiecţilor pe baza inventarului de indicatori....pag. 54.

 Cap. III. REZULTATELE STUDIULUI INVESTIGATIV.......pag. 56.

          Concluzii finale......................................................................pag. 60.

BIBLIOGRAFIE..............................................................................pag. 63.

ANEXE.............................................................................................pag. 64.

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

 

      Educaţia a reprezentat de-a lungul timpului o permanenţă în viaţa societăţii, activităţile de formare artistică devenind mijloace fundamentale, de neînlocuit, pentru educarea şi înobilarea omului. Idei şi concepţii despre raportul artă – educaţie există din cele mai vechi timpuri, ideea dominantă fiind aceia că perfecţionarea morală a omului şi a societăţii nu se poate realiza fără valorificarea potenţialului educativ al artelor. Dintre acestea, muzica a avut o foarte largă acţiune educativă şi dintodeauna, a exercitat o puternică influenţă asupra sensibilităţii şi conştiinţei, dezvoltând şi consolidând calităţi umane, fiind în acelaşi timp un important factor al echilibrării şi îmbogăţirii personalităţii.

     Arta muzicală a acumulat forme de gândire artistică prin sunete, fiind influenţată de aspectele fundamentale ale vieţii materiale şi spirituale a omului, respectând de-a lungul timpului evoluţia conştiinţei sale sociale şi individuale. Cea mai veche modalitate de comunicare sonoră umană este considerată de specialişti a fi, alături de cea verbală exprimarea muzicală. Sunetele muzicii vocale au fost primele modalităţi de realizare a legăturilor interumane. Mai apoi, alături de voce, omul a folosit şi uneltele ce au devenit în timp instrumente muzicale. Într-o continuă evoluţie şi perfecţionare vocală şi instrumentală, omul a creat un limbaj al sunetelor, ce nu cunoaşte graniţe, fiind universal şi înţeles cu aceeaşi uşurinţă pe toate meridianele lumii.

     Abordarea temei: „Educaţia muzicală şi cultivarea talentului muzicale în etapa prenotaţiei”, considerăm a fi o cercetare de actualitate pentru învăţământul românesc, mai ales acum, când se produc multiple şi profunde transformări în viaţa social-politică, economică şi culturală a ţării şi a lumii, inclusiv în organizarea şi conţinutul procesului de învăţământ. Societatea se confruntă cu probleme existenţiale dramatice, în care abundă manifestările instinctuale, primare, de o violenţă excerbată, cauza acestora aflându-se în criza economică, socială şi politică, prin care trece lumea contemporană, cu o răsfrângere directă asupra nivelului de cultură şi civilizaţie. Cu atât mai mult este, deci, necesară abordarea unei problematici care să pună în lumină mijloacele posibile de ameliorare a acestei crize, o mare responsabilitate având-o în acest sens şi sistemul de învăţământ.

     Obiectivul cercetării ne-am propus a fi cel de cunoaştere a tuturor aspectelor ce implică educaţia muzicală  şi conştientizarea importanţei acesteia, până în acest moment şi perspectivă. Scopul studiului întreprins este de a soluţiona eficient şi rapid ineficienţa didactică actuală constantă, prin ancorarea la realitatea învăţământului contemporan asupra unor dinamice transformări, impunând o pregătire completă, multidisciplinară a cadrului didactic.

     De aceea în această lucrare ne propunem să realizăm o prezentare istorică a educaţiei muzicale şi a rolului formativ-educativ exercitat, stabilind sistemul de priceperi şi metode specifice fiecărei perioade, după care vom analiza particularităţile fizice şi psihice ale copilului cu vârste cuprinse între 3 şi 9 ani, ce beneficiază de educaţie muzicală intuitiv-apreciativă ( perioada prenotaţiei ), fără a ignora etapizarea însuşirii muzicii în grădiniţă şi şcoală.

 

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi