Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

DEZVOLTAREA GANDIRII LOGICE A ELEVILOR PRIN ACTIVITATEA DE REZOLVARE SI COMPUNERE DE PROBLEME

DEZVOLTAREA GANDIRII LOGICE A ELEVILOR PRIN ACTIVITATEA DE REZOLVARE SI COMPUNERE DE PROBLEME

DEZVOLTAREA GANDIRII LOGICE A ELEVILOR PRIN ACTIVITATEA DE REZOLVARE SI COMPUNERE DE PROBLEME


50,00 lei cu TVA

DEZVOLTAREA GANDIRII LOGICE A ELEVILOR PRIN ACTIVITATEA DE REZOLVARE SI COMPUNERE DE PROBLEME

 

 

 

Numar de pagini: 78

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

          Notiunea de problema are un continut larg si cuprinde o gama larga de preocupari si actiuni din domenii diferite.                                                                                                                      

In sens psihologic “o problema” este orice situatie, dificultate , obstacol intampinat de gandire in activitatea practica si teoretica pentru care nu exista un raspuns gata formulat.              

In general, orice chestiune de natura practica sau teoretica (pentru care nu exista un raspuns gata formulat ), care reclama o solutionare, o rezolvare, poarta numele de problema .        Referindu-ne la matematica, prin problema se intelege o situatie a carei solutionare se poate obtine esential prin proces de gandire si calcul. Problema de matematica reprezinta transpunerea unei situatii practice sau a unui complex de situatii practice in relatii cantitative si aflate intr-o anumita dependenta unele fata de altele si fata de una sau mai multe valori numerice necunoscute, se cere determinarea acestor valori.                                                                    

O problema de gandire apare atunci cand nu putem face fata unei situatii noi prin solutii existente in experienta dobandita, prin mijloacele invatate.                                                   

Etimologic pro-ballein inseamna ceea ce ti se arunca in fata ca bariera, obstacol; prin extensie, ceea ce constituie o dificultate teoretica sau practica a carei inlaturare este pusa sub semnul intrebarii.                                                                                                                          

Intrucat dificultatea se prezinta ca o lacuna a cunoasterii, ea consta intr-un sistem de intrebari asupra unei necunoscute si nu consta intr-o singura intrebare.                                         

Activitatea de rezolvare a problemelor de matematica scolara constituie un cadru optim pentru cultivarea creativitatii in special pentru dezvoltarea gandirii logice. Procesul de gandire se declanseaza ori de cate ori nu putem face fata unei situatii noi ,situatie-problema, numai prin mijloacele invatate.                                                                                                  

Viata constituie un permanent furnizor de probleme intrucat in activitatea practica si teoretica a omului se ivesc in mod frecvent probleme. De aceea gandirea este in continuu solicitata si confruntata cu probleme de cele mai variate ce se cer rezolvate.                             

In cadrul complexului de obiective pe care le implica predarea-invatarea matematicii, in invatamantul primar, rezolvarea problemelor reprezinta o activitate de profunzime cu caracter de analiza si sinteza superioara. Ea implica eforturi mintale de intelegere a celor invatate si aplicare a algoritmilor cu structurile conduitei creative, inventive, totul pe fondul stapanirii unui repertoriu de cunostinte matematice solide, notiuni, definitii, reguli, tehnici de calcul, precum si deprinderi de aplicare a acestora.                                                                          

Rezolvarea problemelor pune la incercare in cel mai inalt grad capacitatile intelectuale ale elevilor, le solicita acestora toate disponibilitatile psihice, in special inteligenta, motiv pentru care in clasele I-IV programa de matematica acorda problemelor o mai mare atentie.  Mobilizarea elevilor in rezolvarea problemelor este superioara altor demersuri matematice deoarece elevii sunt pusi in situatia de a descoperii ei insusi modalitati de rezolvare si solutia, sa formuleze ipoteze si apoi sa le verifice, sa faca asociatii de idei si corelatii inedite.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi