Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

ROLUL COMUNICĂRII SOCIALE ÎN PROMOVAREA COMPANIEI ROMPETROL

ROLUL COMUNICĂRII SOCIALE ÎN PROMOVAREA COMPANIEI ROMPETROL – LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei

ROLUL COMUNICĂRII SOCIALE ÎN PROMOVAREA COMPANIEI ROMPETROL – LUCRARE DE LICENTA

 

Numar de pagini: 82

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Introducere: …………………………………………………………………..4

Capitolul I. Prezentarea companiei Rompetrol………….……………………..5

                   1.1. Scurt istoric ……………………………………………………...5

                   1.2. Obiectul de activitate ……………………………………………7

                   1.3. Identitate – Logo-ul, culorile, sloganul ………………………….8

                   1.4. Misiune și valori ………………………………………………..11

                   1.5. Portofoliu de produse …………………………………………..12

                   1.6. Analiza mediului de marketing …………………………………19

                          1.6.1. Micromediul firmei ……………………………………....19

                          1.6.2. Macromediul firmei ……………………………………....21

Capitolul II. Analiza resurselor strategice de marketing ……………………...23

                  2.1. Analiza S.W.O.T. a companiei Rompetrol ………………………23

                  2.2. Percepția publicului asupra mărcii Rompetrol …………………...27

                  2.3. Harta differențierii a companiei Rompetrol ……………………….42

Capitolul III. Analiza campaniilor de comunicare socială ………………..........45

                  3.1. Campania de comunicare socială …………………………………45

                  3.2. Platforma de responsabilitate socială “Energia vine din suflet” ….45

     3.3. Programul național “Împreună pentru fiecare” …………………...55

Capitolul IV. Dezvoltarea unei campanii de comunicare socială ………………….71

Concluzii …………………………………………………………………………...79

Lista tabelelor și a figurilor ………………………………………………………...80

Bibliografie ………………………………………………………………………...82

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Această lucrare are la bază analiza Grupului Rompetrol și în special a campaniilor de comunicare socială efectuate de acesta și rolul acestor campanii în promovarea companiei.

În etapa urmatoare, am facut o analiză mai amanunțită a grupului petrolier, și astfel,   identificând și evidențiind, cu ajutorul unei analize SWOT și a unei hărți a differențierii, punctele forte și slabe ale companiei, dar și zonele firmei ce ar trebui imbunătățite pentru a recupera față de companiile concurente, sau pentru a-și consolida avantajele pe care deja le are în fața acestora.

În cea de-a doua parte a lucrării, am prezentat o parte a campaniilor de comunicare socială dezvoltate de către Rompetrol, a rezultatelor și a sccesului pe care acestea le-au avut, cât și a impactului lor asupra benefiaciarilor direcți și a comunităților din România.

Finalul acestei lucrări de sinteză cuprinde propunerea unei noi campanii de comunicare socială a Grupului. Această campanie este dezvoltată într-un alt domeniu decât cele în care au fost dezvoltate celelalte campanii ale companiei (Protecția mediului și sănătate), și anume modul în care îi putem proteja și ajuta pe copii. Rolul acestei campanii este acela de, pe lângă ai ajuta în mod direct pe copiii ce au nevoie de ajutor, de a ii ajuta pe cei ce fac parte din aceeași comunitate cu ei, să inteleagă că acei copii au nevoie de ajutorul lor, așa cum ei au nevoie de acei copii.

Lucrarea este structurată astfel incât să cuprindă aspectele necesare pentru a putea concluziona referitor la statusul actual al companiei Rompetrol pe piața petrolieră și la rolul pe care l-au avut campanile de comunicare socială în ajungerea la acest status. Structura se regasește astfel:

I Capitolul 1. Prezentarea companiei Rompetrol

          II Capitolul 2. Analiza resurselor strategice de marketing

        III Capitolul 3. Analiza campaniilor de comunicare socială la Rompetrol

        IV Capitolul 4. Dezvoltarea unei campanii de comunicare socială

 

Ceea ce am vrut sa evidențiez în cadrul acestei lucrări este posiționarea actuală pe piață petrolieră a companiei Rompetrol, și rolul pe care l-au avut campaniile de comunicare socială, în posiționarea sa.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

11 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi