Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

UTILIZAREA PREMISELOR PERSUASIVE ÎN PUBLICITATE

UTILIZAREA PREMISELOR PERSUASIVE ÎN PUBLICITATE

UTILIZAREA PREMISELOR PERSUASIVE ÎN PUBLICITATE


50,00 lei

UTILIZAREA PREMISELOR PERSUASIVE ÎN PUBLICITATE

 

Numar de pagini: 90

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Orice mesaj presupune emiterea unei informaţii, prin semnale codificate, în direcţia unei ţinte determinate, cel mai adesea un interlocutor, fără retur obligatoriu; la fel se întâmpla şi în lumea vegetală şi în cea animală. Totuşi, în cazul oamenilor, aceasta emisiune se efectuează într-un context de obiective şi de roluri, conform unei codificări cuprinzând posibile distorsiuni.

Acestea pot proveni din discordanţele de atitudine sau de concepţie (prevăzute sau nu) dintre emitent si receptor dar si din diferenţele notabile dintre registrele de limbă utilizate; de cele mai multe ori însă ele sunt provocate de condiţii imperfecte sau de perturbări efective, care pot afecta atât transmiterea semnalelor, cât şi receptarea lor.

Atitudinile interlocutorilor se pot caracteriza , într-adevar, prin anumite ambivalenţe sau ezitări, traduse prin unele ambiguităţi în formularea sau interpretarea mesajelor. De asemenea, reprezentările pe care interlocutorii le pot avea unii despre alţii sau despre rolurile lor, reciproc, riscă să falsifice interpretarea mesajelor, perturbându-se claritatea sau stabilitatea identificarilor. Se întâmplă frecvent ca o persoană să anuleze, din inerţie sau nerăbdare, şansele unei interpretări cât mai adecvate emiterii iniţiale. De altfel, nici un termen nu este, în mod indiscutabil, univoc. Orice formă de limbaj se caracterizează printr-o polisemie care poate genera semnificaţii enigmatice sau eronate. Nici un mesaj nu poate fi corect şi definitiv formulat sau recepţionat, dintr-o dată: sunt necesare tatonări şi modificări progresive, în vederea clarificării, în interiorul sistemului supraabundent de indicaţii afrente, a sensului pe care îl transmite.

În mod natural, orice mesaj, deşi constituie în sine o pluralitate, este incomplet. Din cauza inerţiei, el nu-şi poate controla caracterul incomplet, deoarece nu presupune un retur de informaţie de la destinatar către destinator, nici vreun schimb între aceştia. Dacă acest retur există, intrăm în domeniul comunicării, prin posibilitatea apariţiei redundanţelor cerute.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi