Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

STEREOTIPURILE PROMOVATE DE MASS-MEDIA .STEREOTIPURILE DE GEN

STEREOTIPURILE PROMOVATE DE MASS-MEDIA .STEREOTIPURILE DE GEN

STEREOTIPURILE PROMOVATE DE MASS-MEDIA .STEREOTIPURILE DE GEN


50,00 lei cu TVA

STEREOTIPURILE PROMOVATE DE MASS-MEDIA .STEREOTIPURILE DE GEN

 

Numar de pagini: 49

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Lista figurilor

Lista tabelelor

Introducere

Capitolul 1:    Stereotipurile

            1.1  Definiții si teorii referitoare la stereotipuri

            1.2  Prejudecățile și discriminarea socială

            1.3  Stereotipurile de gen: explicații ale diferențelor dintre genuri

            1.4  Sexismul

            1.5  Feminismul

 

Capitolul 2:   Funcțiile mass-mediei

            2.1  Funcția de socializare     

            2.2  Rolul mass-mediei în formarea și menținerea stereotipurilor de gen

 

Capitolul 3: Stereotipurile de gen din reclamele posturilor de televiziune

3.1 Metodologie

3.2 Schema de categorii

3.3 Interpretarea rezultatelor pe baza schemelor de categorii

 

Bibliografie

Anexe

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Dintotdeauna au existat diferențe între oameni : fie că este vorba despre diferențe  biologice, de rasă, de etnie sau de cultură , acestea s-au manifestat într-un mod mai mult sau mai puțin evident. Faptul că oamenii sunt atât de diferiți, în privința aspectului fizic, al comportamentului,al gândirii al culturii de care aparțin,al genului, a stârnit de-a lungul timpului evenimente și tendințe de diferențiere și categorizare .Există  astfel, preferințe în rândul unor categorii de oameni și înclinația de a-i subestima pe ceilalți.

            Pe parcursul anilor, aceste deosebiri au fost studiate și analizate de către mulți cercetători sociologi, care și-au exprimat și susținut diverse puncte de vedere. Lucrarea de față își propune un demers în două etape, care să analizeze problematica stereotipurilor, în special a stereotipurilor de gen promovate de mass-media. Prima etapă se referă la abordarea teoretică a stereotipurilor, cu accent pe stereotipurile de gen, iar cea de-a doua etapă are în vedere funcțiile mass-media și rolul acesteia în promovarea stereotipurilor.

            Primul capitol abordează stereotipurile din perspectiva psihosociologică și relația lor cu prejudecățile și discriminarea. Prima parte se axează pe definițiile și teoriile consacrate studiului  stereotipurilor. În cea de-a doua parte, sunt prezentate stereotipurile de gen, alături de care sunt abordate diferite cercetări și teorii cu privire la diferențele dintre genurile sociale și modele explicative ale prejudecăților de gen.

            Cel de-al doilea capitol are în vedere rolul pe care mass-media, prin funcțiile sale, îl deține în crearea și perpetuarea stereotipurilor . Dintre funcțiile pe care mass-media le are, prioritate va avea funcția de socialiare sau funcția genului.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi