Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PUBLICITATEA TV PE PIATA SERVICIILOR DE TELEFONIE MOBILA DIN ROMANIA

PUBLICITATEA TV PE PIATA SERVICIILOR DE TELEFONIE MOBILA DIN ROMANIA

PUBLICITATEA TV PE PIATA SERVICIILOR DE TELEFONIE MOBILA DIN ROMANIA


50,00 lei cu TVA

PUBLICITATEA TV PE PIATA SERVICIILOR DE TELEFONIE MOBILA DIN ROMANIA

 

Numar de pagini: 54

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Capitolul I: Locul publicităţii TV în ansamblul tehnicilor promoţionale.........................

6

                     1.1. Caracteristici generale ale publicităţii...........................................................

6

                     1.2. Principalele forme de publicitate..................................................................

9

                     1.3. Scurt istoric al publicităţii.............................................................................

10

 1.4. Publicitatea şi secolul XXI ..........................................................................

12

 1.5. Televiziunea ca mijloc de publicitate...........................................................

13

1.5.1. Caracterizare generală ……..................................….........................

13

1.5.2. Avantaje şi dezavantaje......................................................................

14

1.5.3. Publicitatea TV……..................................….....................................

16

1.5.3.1. Crearea unui spot publicitar TV............................................

17

1.5.3.2. Tehnici utilizate.....................................................................

18

1.5.3.3. Muzica şi spoturile publicitare TV........................................

20

1.5.3.4. Eficienţa mesajelor publicitare

21

1.6.  Tendinţe generale în publicitate…............................................................…

22

                             1.6.1. Publicitatea adresabilă.......................................................................

22

                             1.6.2. Noi forme de publicitate TV..............................................................

23

Capitolul II: Publicitatea TV pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă din România........

24

                    2.1. Piaţa serviciilor de telecomunicaţii în România............................................

24

                             2.1.1. Caracterizare generală........................................................................

24

                             2.1.2. Investiţii.............................................................................................

25

                 2.1.3. Operatorii pe piaţa de servicii de telefonie mobilă în România.........

26

                    2.2. Principalii operatori de servicii de telefonie mobilă şi campaniile lor     

                           publicitare......................................................................................................

 

29

                           2.2.1. Strategiile de comunicare pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă......

29

                           2.2.2. Campaniile publicitare TV pentru serviciile de telefonie mobilă........

30

                                     2.2.2.1.Connex………….................................…................................

30

                                     2.2.2.2. Orange România.....................................................................

33

                                     2.2.2.3. Zapp Mobile............................................................................

37

                                     2.2.2.4. Cosmorom...............................................................................

40

                                     2.2.2.5. Campanii publicitare Connex premiate..................................

40

Capitolul III: Psihologia reclamei – Comportamentul consumatorului............................

41

                     3.1. Psihologia consumatorului – elemente generale...........................................

41

                            3.1.1. Psihologia consumatorului – elemente generale.................................

41

                             3.1.2. Teorii privind comportamentul consumatorului................................

42

                     3.2. Modele de comportament publicitar.............................................................

49

                            3.2.1. Modele bazate pe învăţare..................................................................

49

                             3.2.2. Modele bazate pe motivaţii................................................................

49

                             3.2.3. Modele bazate pe atitudini..................................................................

50

                     3.3. Procesul perceptiv.........................................................................................

51

                             3.3.1. Caracteristicile procesului perceptiv..................................................

51

                             3.3.2. Principalele procese perceptive..........................................................

53

 

Capitolul IV: Proiectarea cercetării „Percepţia consumatorilor faţă de spoturile TV la

                        serviciile de telefonie mobilă în România”...................................................

 

55

                     4.1. Ce este cercetarea de marketing?..................................................................

55

                     4.2. Organizarea şi desfăşurarea unei anchete selective......................................

56

                            4.2.1. Principalele etape ale desfăşurării unei anchete selective...................

56

                            4.2.2. Procedura de eşantionare....................................................................

58

                            4.2.3. Proiectarea chestionarului...................................................................

60

                     4.3. Ancheta – pilot .............................................................................................

63

                             4.3.1. Prezentare generală............................................................................

63

                                      4.3.1.1. Scopul cercetării....................................................................

63

                                      4.3.1.2. Obiectivele cercetării.............................................................

63

                                      4.3.1.3. Ipotezele nule.........................................................................

64

                                      4.3.1.4. Prezentarea eşantionului........................................................

64

                             4.3.2. Analiza datelor...................................................................................

65

                                      4.3.2.1. Structura eşantionului............................................................

65

                                      4.3.2.2. Rezultatele studiului realizat şi interpretarea acestora...........

68

                                      4.3.2.3. Verificarea ipotezelor propuse...............................................

75

Concluzii..................................................................................................................................

78

Anexă – Chestionar.................................................................................................................

80

Bibliografie..............................................................................................................................

82

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Întregul mix de marketing conţine căi de comunicare potenţiale sau reale, folosite în întregime pentru a stimula cumpărarea şi consumul. Publicitatea nu este unicul instrument de marketing; ea este, mai degrabă, asemenea celorlalte aspecte ale comunicării, doar mai importantă. Singura sa funcţie este de a determina o reacţie în urma unei comunicări difuzate într-un spaţiu plătit – de obicei de consumatori, adesea şi de comercianţi (în mod indirect), iar uneori şi de alte categorii de public.

            Nu trebuie să ne gândim la publicitate ca fiind izolată de restul activităţilor de marketing. Ea joacă, în marketing, un rol în soluţionarea unei probleme sau în folosirea unei oportunităţi. Pentru ca rolul pe care îl îndeplineşte să fie eficient, el trebuie să fie şi corect. Dacă problema de marketing ţine de distribuţie, publicitatea poate contribui doar într-o mică parte la rezolvarea ei; dacă problema este preţul, publicitatea poate contribui chiar şi mai puţin. Şi dacă dificultăţile le creează chiar produsul în sine, publicitatea poate fi contra-productivă.

Publicitatea este însă unul dintre cele mai flexibile şi mai creative instrumente de comunicare ale marketingului. Este efectiv folosită de toate companiile, indiferent dacă clienţii lor au o sferă de activitate internaţională sau sunt limitaţi la câteva clădiri. Obiectivele specifice ale publicităţii variază foarte mult; publicitatea poate fi utilizată pentru soluţionarea anumitor probleme de comunicare în marketing. Se găseşte într-o mare diversitate de forme, strategii creative şi aranjamente publicitare.

Publicitatea este o tehnică de comunicare nepersonală, ce presupune derularea unui demers complex de natură persuasivă, pentru a cărui realizare sunt utilizate instrumente specifice comunicării în masă, în măsură să provoace o presiune psihologică asupra publicului vizat. Iniţiatorul acţiunilor de comunicare publicitară este anunţătorul care, în vederea realizării obiectivelor comunicaţionale stabilite, doreşte să transmită unui public numeros, dar cât mai bine determinat, un mesaj nepersonal cu privire la organizaţie, la produsele sau la serviciile oferite, ori în legătură cu ideile promovate.

Institute of Practitioners in Advertising (Institutul Practicienilor în domeniul Publicităţii) a dat următoarea definiţie publicităţii: „reclama prezintă clienţilor potenţiali potriviţi cel mai convingător mesaj posibil pentru vânzarea unui produs sau a unui serviciu la cel mai mic cost posibil”[1].

David Bernstein a explicat necesitatea abordării stilului direct cu formula sa VIPS (Visibility, Identity, Promise, Singlemindedness): vizibilitate, identitate, promisiune, scop unic. Spotul publicitar trebuie să fie vizibil, adică uşor de observat. Identitatea celui care îşi face publicitate – sau a produsului ori serviciului său – trebuie să fie evidentă şi nu ascunsă printr-o prezentare prea spirituală sau un design prost. Oferta (promisiunea) trebuie să fie clară. Pentru a respecta aceste cerinţe, e bine ca spotul publicitar să se concentreze asupra scopului său. El nu trebuie să fie confuz, încercând să spună prea multe lucruri diferite.

Publicitatea nu este o funcţie singulară, ci, mai degrabă, un termen umbrelă folosit pentru a descrie atât spoturi publicitare simple, de genul unui anunţ de mică publicitate în ziar, cât şi spoturi complexe, de genul unui site pe Internet. Publicitatea trebuie să fie adaptată la client, produs şi la mediul în care vânzarea are loc.

Chiar dacă spoturile publicitare au un caracter efemer, o viaţă scurtă, efectele lor sunt de durată şi cumulative: urmele lăsate de ele fuzionează ulterior pentru a forma un corpus de mesaje despre cultura care le-a produs. Aceste mesaje pot funcţiona atât pentru a reflecta, cât şi pentru a construi valori culturale: ele pot reflecta valorile grupurilor puternice din societate care au produs textele, dar reflexia în sine poate să „cimenteze” până într-acolo încât să devină o normă pentru toţi.

Spoturile publicitare reprezintă forme de discurs care contribuie semnificativ la modul în care ne construim identitatea. În acelaşi timp, pentru ca spoturile să funcţioneze, ele trebuie să folosească resursele comune ale limbajului în moduri în care ne pot influenţa deciziile şi pot avea o semnificaţie aparte pentru noi.

La baza cuvântului „advert” (= reclamă) se află verbul latinesc „advertere”, însemnând „a se îndrepta către ceva/cineva”.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi