Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PUBLICITATEA ONLINE. IDENTITATE SI EFICIENTA - LUCRARE DE LICENTA

PUBLICITATEA ONLINE. IDENTITATE SI EFICIENTA - LUCRARE DE LICENTA

PUBLICITATEA ONLINE. IDENTITATE SI EFICIENTA - LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

PUBLICITATEA ONLINE. IDENTITATE SI EFICIENTA - LUCRARE DE LICENTA

 

Numar de pagini: 70

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Argument …………………………………………………………...5

Capitolul I. Concept. Instrument. Realizare

1.1.            Publicitatea în mediul online……………………………….. 10

1.2.   Modele de publicitate online....................................................20

1.2.1 Publicitatea prin bannere............................................................................................... 13

1.2.2 Interstițialele...................................................................................................................14

1.2.3 Publicitatea „îndrăzneață"..............................................................................................14

1.2.4 Publicitatea „plutitoare".................................................................................................14

1.2.5 Scrolling ads...................................................................................................................15

1.2.6 Legăturile text............................................................................................................. ..15

1.2.7 Advertorialele............................................................................................................... 15

1.2.8 Legături sponsorizate.....................................................................................................16

1.2.9 Microsite-ul...................................................................................................................16

1.2.10 Background ad............................................................................................................16

1.2.11 Publicitate pe bază de cuvinte (keyword ad)..............................................................16

1.2.12 Filmele publicitare......................................................................................................16

1.2.13„Companionii ecran" (screenmates)........................................................................... 17

1.2.14 Site-ul web..................................................................................................................18

1.2.15 Publicitatea prin e-mail...............................................................................................19

1.2.16 E-mail-ul gratuit..........................................................................................................20

1.3 Planificarea unei campanii online............................................................24

Capitolul II. Elemente de eficienţă online

2.1 Publicitatea tradițională(offline) versus publicitatea online.................31

2.1.1        Spațiul.................................................................................................................25

2.1.2        Timpul ...............................................................................................................26

     2.1.3   Crearea imaginii ..................................................................................................27

    2.1.4   Direcția comunicării .............................................................................................27

   2.1.5   Interactivitatea........................................................................................................28

  2.1.6  Îndemnul la acțiune .................................................................................................28

 2.1.7  Acoperirea.................................................................................................................28

2.1.8  Selectivitatea................................................................................................................29

2.1.9 Publicul..........................................................................................................................29

2.2 Avantajele publicitatii online....................................................................33

2.2.1 Targetarea.......................................................................................................................31

2.2.2 Monitorizarea.................................................................................................................31

2.2.3 Afișarea publicității și schimbarea acesteia...................................................................31

2.2.4 Interactivitatea................................................................................................................31

2.2.5 Avatajele consumatorului...............................................................................................33

2.3 Eficienţa online............................................................................................36

2.3.1 Eficiența campaniilor online............................................................................................34

2.3.2  Indicatori de eficiență online...........................................................................................36

Capitolul III: studiul de caz: campania de promovare a mărcii Cuculand,www.cuculand.ro.............................................................50

Concluzii............................................................................................53

Bibliografie........................................................................................55

Capitolul IV: Resurse

Dicţionar............................................................................................58

Anexe..................................................................................................70

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

                 În contextul dinamicii proceselor tehnologice și a unei realități care face tot mai evidentă ideea conform căreia totul este o marfă care trebuie vandută, își face remarcată prezența publicitatea online.

                 Publicitatea online este o ramură a marelui domeniu numit publicitate, un domeniu nou, teoretizat până la ora actuală de câțiva autori, motiv pentru care am hotărât să abordez acest subiect în cadrul lucrării de licență, nu doar pe motiv că nu este un subiect foarte discutat și aborbat în lucrări de specialitate, cât ineditul acestui domeniu și descoperirea unui fenomen actual extrem de bine apreciat în rândul publicitarilor.

                Publicitatea online utilizează drept mijloc de comunicare Internetul, un instrument care îi oferă avantaje precum interactivitate, monitorizare, targetare, afișare continuă, comunicare și feed-back în timp real, de aceea publicitatea online tinde să se află în topul preferințelor publisherilor atunci când vine vorba despre promovarea mărcii sau a produselor.                          

                Publicitatea online reprezintă obiectul cercetării cuprinse în această lucrare, cercetare desfășurată pe două coordonate majore ale acesteia:identitatea și eficiența sa.

               Punctul de plecare al tezei noastre este următorul: este mediul online corespunzător cerințelor și nevoilor de afirmare și eficientizare a publicității considerată preocupare de sinestătătoare?Cât de eficient este acest model de publicitate?Cum putem demonstra eficiența publicității online?Ce aduce nou această „new media”?

               Teza: Impactul publicității online asupra acțiunilor de promovare a mărcii/brand-ului sau a produselor companiilor, asupra civilizației printr-o proiectare interactivă a informației, oamenii recurgând foarte des la Internet în căutare de informații, divertisment și cumpărături online, dar și asupra publicității tradiționale care pierde teren în fața ofertei deloc de neglijat prezentate de publicitatea online.

                Lucrarea de față își propune să definească publicitatea online, să o caracterizeze prin prisma mediului  în care se desfășoară dar și a instrumentelor sau modelelor de promovare și să prezinte etapele conceperii unei campanii desfășurate exclusiv în mediul online. Aceste elemente teoretice se regăsec detaliate în primul capitol al lucrării noastre, „Concept, instrumente și realizare”. În redactarea primului capitol am folosit, cu precadere, ca sursă bibliografică, cartea autorilor Iulian Vegeș-Ruff și Bogdan Grigore, „Relaţiile publice şi publicitatea online”, Iași, Editura Polirom, 2003, dar și informații colectate din interviuri acordate de specialiști în domeniu și manageri, directori executivi ai unor agenții de publicitate online, la fel și informații de pe site-ul www.IAB.net/www.iab.ro, site-ul oficial al publicității online dacă luăm în considerare faptul că IAB(Internet Advertising Bureau) este o asociație profesională, fără scop lucrativ, neguvernamentală, apolitică și autonomă care își propune să protejeze și să promoveze interesele profesionale și investițiile realizate pe piața de publicitate online, să elaboreze standarde ale industriei și să creeze cadrul pentru autoreglementare.[1]

                Al doilea capitol se axează pe demonstrarea teoretică a eficienței publicității online, motiv pentru care are ca titlu „Elemente de eficiență”. În acest al doilea capitol trec în revistă avantajele publicității online, ce aduce nou aceasta și motivele pentru care publicitatea online trebuie luată în considerare de către publicitari, apoi, fac o scurtă analiză comparativă a publicității online cu cea offline (tradițională), pentru ca mai apoi să vorbesc despre eficiența online, indicatori de eficiență și modalitățile de măsurare ale acesteia. Sursa bibliografică folosită în redactarea celui de-al doilea capitol este cartea autorilor Iulian Vegeș-Ruff și Bogdan Grigore, „Relaţiile publice şi publicitatea online”, Iași, Editura Polirom, 2003 și Janoschka Anja, „Web advertising: new forms of communication on the Internet”, Amsterdam, Philadelphia, Editura John Benjamins, 2004.

                Studiul de caz își propune prin analiza unei campanii desfășurate online, campaniade promovare a mărcii și produselor(Ice Tea) Cuculand, să verifice validitatea cuprinsului teoretic dar și pretentia de eficiență a publicității online. Informațiile cu privire la campanie au fost colectate de pe site-ul www.cuculand.ro și www.brandient.com.

                 Prin intermediul acestei lucrări doresc să subliniez faptul că publicitatea online este alternativa eficientă la care pot recurge publicitarii în promovarea produselor sau a serviciilor și în conturarea unui brand.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi