Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PUBLICITATEA ONLINE (2) – LUCRARE DE LICENTA

PUBLICITATEA ONLINE (2) – LUCRARE DE LICENTA

PUBLICITATEA ONLINE (2) – LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

PUBLICITATEA ONLINE (2) – LUCRARE DE LICENTA

 

Numar de pagini: 132

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

INTRODUCERE: Impactul dezvoltării tehnologiei informaţiei asupra publicităţii. Apariţia publicităţii pe Internet                                                                                                          pag. 1

 

CAPITOLUL I: INTERNETUL                                                                                                      

1.1 Reglementarea utilizării Internetului                                                                               pag. 3

            1.1.1 Protecţia drepturilor de proprietate                                                                   pag. 5

            1.1.2 Protecţia numelui de marcă                                                                              pag. 5

1.2 Aspecte socio-demografice                                                                                             pag. 6

            1.2.1 Repartiţia geografică a utilizatorilor Internetului                                              pag. 6

            1.2.2 Profilul utilizatorilor Internetului                                                                      pag. 7

            1.2.3 Scopurile utilizării şi motivele neutilizării Internetului                          pag. 9

            1.2.4 Timpul petrecut pe Internet                                                                              pag.10

1.3 Publicitatea online în prezent                                                                                          pag.10

1.4 Pentru cine şi pentru ce ste potrivită publicitatea online                                                  pag.12

            1.4.1 Produsul                                                                                                           pag.13

            1.4.2 Consumatorii ţintă                                                                                            pag.14

            1.4.3 Motivaţiile utilizării publicităţii pe Internet                                                       pag.15

 

CAPITOLUL II: PROCESUL DE COMUNICARE PE WEB                                             pag.17

2.1 Strategii de comunicare                                                                                                   pag.17

2.2 Potenţialul de marketing al Internetului – marketing interactiv                                        pag.21

 

CAPITOLUL III: FORMELE DE MANIFESTARE A PUBLICITĂŢII ONLINE pag.31

3.1 Publicitatea prin bannere                                                                                                pag.31

3.2 Formele de publicitate online derivate din bannere                                                         pag.41

            3.2.1 Pop-up windows                                                                                              pag.41

            3.2.2 Interstiţialele                                                                                                    pag.41

            3.2.3 Intermercials                                                                                                    pag.42

            3.2.4 Incentives                                                                                                        pag.42

            3.2.5 Utilizarea appleturilor Java                                                                              pag.42

            3.2.6 Utilizarea de cookies                                                                                        pag.44

            3.2.7 Rich media                                                                                                       pag.44

3.3 Screensavere                                                                                                                   pag.45

3.4 Publicitatea de tip push (publicitatea agresivă)                                                                pag.46

3.5 E-mailul direct                                                                                                                pag.48

3.6 Sponsorizarea                                                                                                                 pag.53

3.7 Grupurile de discuţii (Newsgroups) şi buletinele informative (Newsletters)                    pag.59

 

CAPITOLUL IV: PROMOVAREA PRIN SITE-UL WEB                                     pag.60

4.1 Tipuri de site-uri web                                                                                                      pag.61

            4.1.1 Clasificarea site-urilor web                                                                              pag.61

            4.1.2 Site-uri web corporaţionale                                                                              pag.63

4.2 Factorii care influenţează publicitatea online                                                                  pag.66

4.3 Site-ul informaţional vs site-ul de imagine                                                                      pag.69

4.4 Succesul în crearea de site-uri web                                                                                 pag.71

            4.4.1 Dezvoltarea conţinutului                                                                                  pag.71

            4.4.2 Designul                                                                                                           pag.73

            4.4.3 Aspecte tehnice legate de site                                                                           pag.74

            4.4.5 Actualizarea informaţiilor de pe site                                                                pag.76

            4.4.6 Găzduirea site-ului                                                                                           pag.76

4.5 Promovarea site-ului în scopul maximizării traficului                                                     pag.77

4.6 Modele de plată în publicitatea pe Internet                                                                     pag.81

 

CAPITOLUL V: INTERNET VS MEDIA TRADIŢIONALĂ                                            pag.86

5.1 Dinamica canalelor media                                                                                              pag.86

5.2 Publicitatea online versus publicitatea tradiţională                                                          pag.88

5.3 Avantaje şi dezavantaje ale publicităţii pe Internet                                                         pag.96

5.4 Locul Internetului în mixul media                                                                                   pag.100

 

CAPITOLUL VI: PUBLICITATEA PE INTERNET ÎN ROMÂNIA                                 pag.103

6.1 Utilizatorii de Internet în România                                                                                  pag.103

6.2 Publicitatea online în România                                                                                       pag.105

6.2.1 Internetul ca mijloc media în România: puncte tari şi puncte slabe                  pag.106

6.2.2 Firme româneşti implicate în publicitatea online                                              pag.108

            6.2.2.1 Divizii de publicitate online                                                              pag.108

            6.2.2.2 Tipuri de reţele publicitare existente în România                               pag.109

 

CONCLUZII- TENDINŢE DE VIITOR                                                                              pag.110

 

ANEXE                                                                                                                               

            Anexa 1: Glosar-Termeni Internet                                                                            

            Anexa 2: Scurt istoric al publicităţii                                                                         

            Anexa 3: Scurt istoric al Internetului                                                                        

            Anexa 4: Populaţia online globală                                                                            

            Anexa 5: Cele mai importante site-uri 2003-05-22                                                  

            Anexa 6: Tipuri de bannere                                                                                      

 

BIBLIOGRAFIEEXTRAS DIN LUCRARE:

 

Impactul dezvoltării tehnologiei informaţiei asupra publicităţii. Apariţia publicităţii pe Internet.

 

Publicitatea este, fără îndoială, aproape la fel de veche ca şi comerţul. Dacă un produs este de vânzare, prima condiţie a supravieţuirii lui pe piaţă este ca acest lucru să fie cunoscut. În vremurile de demult, era îndeajuns să ai o firmă deasupra prăvăliei. Astăzi, în faţa unei concurenţe înverşunate a producătorilor, imaginea de firmă a ajuns să conteze mai mult decât produsul în sine.

În ultimii 150 de ani, agenţiile de publicitate au exploatat la maxim deziluziile şi simpatiile consumatorilor pentru a putea promova produsele clienţilor. În acest fel, agenţiile au fost acelea care au determinat clienţii să îşi modifice strategiile de marketing în funcţie de situaţiile sau stadiul în care se aflau consumatorii, evoluând astfel de la intermedierea spaţiilor media la controlarea viitorului celor mai mari corporaţii internaţionale[1].

De-a lungul ultimilor ani, o nouă tehnologie din sfera comunicaţiei se extinde: reţelele interactive, care fac posibil ca individul să obţină şi să furnizeze informaţii în cantităţi mari către unul sau mai mulţi destinatari. Datorită faptului că informaţia procesată prin aceste reţele este digitală, aceasta poate fi duplicată, manipulată şi distribuită cu o uşurinţă fără precedent.

Spre deosebire de comunicarea unidirecţională a mass-mediei tradiţionale, reţelele interactive sunt bazate pe un circuit bidirecţional de comunicare care conferă utilizatorului un rol mult mai dinamic. Există opinia potrivit căreia reţelele interactive reprezintă un potenţial pentru revoluţionarea modului de comunicare, muncă, efectuare de cumpărături şi distracţie a populaţiei. Fie că va fi sau nu o revoluţie, impactul pe termen lung al acestora va fi semnificativ.

Cea mai exstinsă reţea interactivă şi în acelaşi timp cea cu rata de creştere cea mai ridicată este Internetul, „reţeaua reţelelor”[2]. Până în urmă cu câţiva ani, utilizarea Internetului era limitată doar la oamenii de ştiinţă şi fanaticii tehnologiei, dar astăzi câştigă din ce în ce mai multă popularitate, cu o rată de neegalat de cea iniţială a celorlalte mijloace media. Creşterea Internetului se datorează uşurinţei de folosire din ce în ce mai ridicate, costurilor scăzute de acces, apariţiei computerelor din ce în ce mai ieftine şi mai rapide şi probabil celui mai important factor, varietăţii tot mai mari de divertisment şi informaţii. Pe măsură ce societatea continuă procesul de tranziţie de la societatea industrială la cea informaţională, Internetul devine şi un important canal de distribuţie.

Înainte ca legăturile guvernului cu Internetul să devină din ce în ce mai puţin accentuate, Internetul era folosit de universităţi şi informaticieni. Cea mai răspândită aplicaţie era e-mailul, deşi prevalau de asemenea grupurile informative şi camerele de chat. Exceptând rarele licitaţii din camerele chat, Internetul era folosit mai ales pentru comunicare liberă. Serviciile existente pe Internet includeau: e-mail, comunităţi, chat, portal/căutare, genealogie, ştiri, jocuri, informaţii tehnologice şi directoare. Deşi acestea erau diferite de ceea ce sunt astăzi, utilizatorii foloseau Internetul în aceste scopuri înainte ca activitatea comercială să prevaleze şi chiar înainte ca browserul să devină standard.

Browserul a fost inventat alături de limbajul HTML de către Tim Berners-Lee în 1989, dar nu a fost folosit la scară largă până când informaticienii de la Universitatea din Illinois au făcut disponibil publicului browserul Mosaic, în anul 1993. Interfaţa intuitivă a browserului Mosaic (devenit mai târziu Netscape), alături de recenta privatizare a Internetului, au dus la dezvoltarea primelor site-uri web comerciale. Aproape toate aceste website-uri timpurii nu percepeau taxe utilizatorilor pentru produsele şi serviciile pe care le ofereau. MTV şi-a înfiinţat primul website în 1993. Primul anunţ publicitar prin bannere (pentru Zima – companie ce producea băuturi alcoolice) a apărut pe pagina de web a revistei Hotwired, de Halloween, în 1994. O nouă industrie în domeniul publicităţii se năştea. Alte companii şi-au făcut apariţia pe Internet în acel an, printre acestea numărându-se Yahoo!, Lycos şi Sportsline. Serviciile de publicitate pe Internet s-au dezvoltat rapid şi timpuriu.

Datorită numărului tot mai mare de utilizatori ce îşi petrec timpul pe Internet, firmele care de obicei cheltuiesc miliarde de dolari în convingerea clienţilor potenţiali se arată din ce în ce mai interesate de noul mediu. Partea cea mai expansivă a Internetului, web-ul (world wide web) este folosită din ce în ce mai mult în scopuri comerciale de companiile atrase de costurile scăzute de răspândire a informaţiilor, posibilităţile de a se adresa unei audienţe globale şi oportunităţile de utilizare a interactivităţii noului mediu pentru crearea unui dialog cu publicul.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi