Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PUBLICITATEA NECONVENŢIONALĂ – LUCRARE DE LICENTA

PUBLICITATEA NECONVENŢIONALĂ – LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

PUBLICITATEA NECONVENŢIONALĂ – LUCRARE DE LICENTA

 

Numar de pagini: 54

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

Introducere................................................................................................. 4

Cap. 1........................................................................................................ 6

PRECIZĂRI CONCEPTUALE.......................................................... 6

 

Cap. 2 PROBLEMELE PUBLICITĂŢII TRADIŢIONALE............... 9

Aglomerarea mesajelor....................................................................... 9

Scutul antireclamă.............................................................................. 10

Costurile ridicate................................................................................ 12

Reducerea la minimum a difuzării inutile ..........................................  13

 

Cap. 3  PUBLICITATEA  NECONVENŢIONALA.......................... 15

Percepţia publicităţii neconvenţionale................................................ 15

Eficienţa mijloacelor BTL................................................................... 18

Elemente de neconvenţional la punctul de vânzare................... 18

Marketingul evenimentelor....................................................... 20

Marketingul direct ................................................................... 22

Marketingul experienţial........................................................... 28

Publicitatea în tranzit................................................................ 32

Publicitatea indoor.................................................................... 37

Marketingul pe mobil .............................................................. 38

Buzzmarketing-ul şi fenomenul word-of-mouth ........................... 41

Studiu de caz - marketing experienţial - Red Bull..................... 45

 

Cap. 4  CONCLUZII.......................................................................... 48

Bibliografie................................................................................................ 51

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Trăim într-o perioadă de criză. Toate domeniile încearcă să eficientizeze resursele investite, cu scopul de a se menţine pe linia de plutire şi de a scoate profit. Pentru ca succesul oricărei afaceri să fie posibil, publicitatea este un lucru necesar. Potrivit spuselor lui Yonathan Dominitz, (fondatorul firmei de training şi consultanţă Mindscapes din SUA), „menţinerea investiţiilor în publicitate, în timp de criză, costă compania mai puţin decât dacă reduce cheltuielile de promovare şi, apoi, reîncepe să-şi construiască brandul”.[1]

Dar ce se întâmplă când însăşi publicitatea este în criză? Eficienţa publicităţii convenţionale este în scădere: ea a intrat în banalitate, este ignorată, prafuită şi prea puţin selectivă pentru publicul fragmentat de astăzi. Vremurile de glorie ale “minunilor” făcute de spotul de 30 de secunde s-au dus. Pentru a face o publicitate eficientă, oamenii din publicitate trebuie să găseasca noi abordări. Singura metodă a unui publicitar de a avea succes, indiferent de contextul social sau economic, este aceea de a fi altfel decât ceilalţi, de a-şi folosi imaginaţia cât mai eficient, atât în alegerea canalelor de comunicare, cât şi în implementarea campaniilor. Una din modalitățile care au câştigat teren  este publicitatea neconvenţională. Deşi la noi înţarănu este atât de folosită ca în străinătate, cei care şi-au dat seama de beneficiile ei au avut adesea de câştigat, bucurându-se de acest suflu nou al publicităţii.

Obiectivul acestei lucrări este reprezentat de formarea unei idei referitoare la eficienţa sau ineficienţa publicităţii neconvenţionale. În acest demers voi studia iniţial contextul în care apare publicitatea neconvenţională, iar apoi mijloacele acesteia. Astfel, în capitolul 1 voi face o serie de precizări conceptuale menite să asigure o bună întelegere a lucrării; capitolul 2, intitulat “Problemele publicităţii tradiţionale”, prezintă punctele slabe ce fac mijloacele ATL ineficiente; capitolul 3, “Eficienţa publicităţii neconvenţionale” prezintă mijloacele BTL, cu avantajele şi avantajele lor, în incercarea de a stabili un anumit grad de eficienţă.

De ce publicitatea neconvenţională ? Pentru că, aşa cum se întâmplă de obicei cu un lucru nou şi ieşit din comun, apar adeseori întrebări și neîncredere; publicitatea neconvenţională, la rândul ei, nu scapă de acestea. Oamenii de publicitate conservatori cred că acesta este un trend trecător și că tot vechile metode rămân cele mai bune. În plus, clienţii se arată a fi dificili, deoarece nu doresc să-şi asume riscuri, punându-şi banii în joc pentru ceva ce nu cunosc îndeajuns de bine. Ei doresc profit, ca acea publicitate să vândă, nu doar să fie creativă şi ieşită din tipare. Îndoielile cu privire la eficienţa ei îmi alimentează dorinţa de a afla cât mai multe. Contextul social şi economic dificil în care ne aflăm aruncă multe provocări domeniului publicitar. Consider studierea mijloacelor BTL extrem de importantă, pentru că ele pot reprezenta renaşterea publicităţii eficiente. Cred că vor câştiga tot mai mult teren și de aceea doresc să întreprind această lucrare ce îmi va da posibilitatea să înţeleg mai bine care sunt diferenţele faţă de publicitatea convenţională, cum funţionează şi mai ales cât de eficientă este? Pornesc de la ipoteza că este foarte important să  vedem publicitatea neconvenţională ca o evoluţie de la mesajele publicitare din  media supraîncărcată, la o apropiere accentuată faţă de consumator. Văd BTL-ul ca pe un apanaj al oamenilor care îndrăznesc să gândească "outside the box" şi vor să încerce ceva nou.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 


 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi