Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PRODUSE DIGITALE: MEDIAKITURI, CD-URI, DVD-URI DE PREZENTARE, MULTIMEDIA, JOCURI, ENCICLOPEDII – LUCRARE DE LICENTA

PRODUSE DIGITALE: MEDIAKITURI, CD-URI, DVD-URI DE PREZENTARE, MULTIMEDIA, JOCURI, ENCICLOPEDII – LUCRARE DE LICENTA

PRODUSE DIGITALE: MEDIAKITURI, CD-URI, DVD-URI DE PREZENTARE, MULTIMEDIA, JOCURI, ENCICLOPEDII – LUCRARE DE LICENTA


50,00 lei cu TVA

PRODUSE DIGITALE: MEDIAKITURI, CD-URI, DVD-URI DE PREZENTARE, MULTIMEDIA, JOCURI, ENCICLOPEDII – LUCRARE DE LICENTA

 

Numar de pagini: 64

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

INTRODUCERE………………………………………………………………………5

 

 

CAPITOLUL 1-  TEHNICI MODERNE DE COMUNICARE ÎN INSTITUŢII ŞI ORGANIZAŢII

  

 1.1 Tipuri de organizaţii…………………………………………………………………7

 1.2 Produse ale organizaţiilor……………………………………………………………9

 1.3 Publicurile organizaţiei……………………………………………………………..11

 

CAPITOLUL 2- PRODUSE MULTIMEDIA
  

  2.1 Definiţie şi clasificare……………………………………………………………...15
  2.2 Evoluţia multimedia………………………………………………………………..16
  2.3 Trend şi perspective………………………………………………………………..18

CAPITOLUL 3- PRODUSE MULTIMEDIA- UNELTE DE PR
 

   3.1 Site-uri……………………………………………………………………………..22
   3.2 Mediakituri………………………………………………………………………...23

   3.3 CD-uri/DVD-uri de prezentare…………………………………………………….26
   3.4 Jocuri……………………………………………………………………………....26

   3.5 Enciclopedii………………………………………………………………………..27

 

CAPITOLUL 4- STUDIU DE CAZ

 

  4.1 Introducere…………………………………………………………………………30

           4.1.1 Metodologia cercetării……………………………………………………..31

  4.2 Exemple de produse digitale

         4.2.1 CD de prezentare realizat de Ministerul Apărării Naţionale……………….33

         4.2.2 CD de prezentare Târgul de Carte pentru copii si tineret..........................35

         4.2.3 CD de prezentare Ion Nemţoi– sculptorul în sticlă………………………...36

         4.2.4 CD de prezentare Muzica reprezentativă a Ministerului Apărării Naţionale………………………………………………………………………………..37

         4.2.5 DVD de prezentare a armatei NATO în Afghanistan………………………39

         4.2.6 CD de prezentare Buletin Informativ I.N.A………………………………..40

         4.2.7 CD de prezentare SC Uzina Mecanică Cugir SA…………………………...42

         4.2.8 Produs multimedia Romexpo SA…………………………………………...43                                        

 

  4.3  Preluarea şi interpretarea datelor din chestionare………………………………....45

 

CAPITOLUL 5

 

5.1 Concluzii……………………………………………………………………………54

5.2 Bibliografie………………………………………………………………………....56

5.3 Anexe………………………………………………………………………………..

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

New media este un termen larg, în Studii Media care au apărut în ultima parte a secolului 20. Acesta cuprinde un amalgam de mass-media tradiţionale, cum ar fi film, imagini, muzică, vorbit şi scris cuvântul, cu puterea interactive de comunicare şi tehnologia de calculator, computer dispozitive activate de consum şi cel mai important, Internetul.

Experţii în noile media, John Pavlik şi Shawn Mclntosh, numesc transformarea profundă din media „convergenţă":”.. Proximitatea calculatoarelor, telecomunicaţiilor şi mass-media într-un mediu digital. Convergenţa şi schimbările pe care le aduce schimbă în mod fundamental numeroase aspecte ale mass-media şi comunicaţiilor."

Lucrarea de faţă îşi propune studiul şi analiza modului în care produsele digitale au patruns şi s-au raspandtit in Relatiile Publice ,  modalitatea in care institutiile publice din Romania folosesc astfel de tehnici moderne in momentul de fata si o analiza a tehnicilor moderne ca noi strategii de comunicare.

Metodele de cercetare de care m-am folosit pentru a analiza şi a ajunge la concluziile finale, despre tot ceea ce ţine de modul în care instituţiile publice folosesc aceste produse digitale, au fost analiza de document şi ancheta pe baza de chestionar.

Pentru analiza de document am folosit CD-uri de prezentare care aparţin unor instituţii şi organizaţii.

Chestionarele utilizate au fost aplicate purtătorilor de cuvânt de la zece instituţii publice din municipiul Sibiu.

Prezenta lucrare este strucurată pe patru mari capitole împarţite în subcapitole.

În aceste capitole am  realizat o analiză atât teoretică cât şi practică, prima efectuând-o în primele trei capitole ale lucrării: capitolul întâi “ Tehnici moderne în instituţii şi organizaţii”, capitolul al doilea “ Produse multimedia” şi capitolul al treilea “ Produse multimedia- unelte de PR”. Analiza practică am realizat-o în ultimul capitol al lucrării, capitolul patru care este intitulat “Studiu de caz”.

Ultimul capitol care este studiul de caz, cuprinde prezentarea metodologiei în privinta temei abordate, analiza unor produse digitale şi interpretarea chestionarului aplicat purtatorilor de cuvânt de la diferite instituţii publice.

Pentru a inţelege materialele adunate,  pentru a face o analiză cât mai concretă şi pentru a putea ilustra cât mai bine rolul şi impactul  tehnicilor moderne într-o instituţie sau organizaţie, am utilizat noţiuni teoretice din surse bibliografice de specialitate. Am utilizat atat surse bibliografice interne (romaneşti) cât şi surse bibliografice internaţionale în limba engleza şi nu în ultimul rând Internetul.

Lucrarea se încheie cu concluziile extrase din primele capitole, precum şi după realizarea studiului de caz.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi