Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

MASS MEDIA SI PRESEDINTELE

MASS MEDIA SI PRESEDINTELE

MASS MEDIA SI PRESEDINTELE 


50,00 lei cu TVA

MASS MEDIA SI PRESEDINTELE

 

 

Numar de pagini: 84

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

CUPRINS

INTRODUCERE.. 2

CAPITOLUL I: COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢII. 4

1.1.     Comunicarea. 4

1.2.     Comunicarea prin mass-media. 4

1.3.     Importanţa comunicării prin mass-media. 4

1.3.1.     Identificarea diferitelor categorii de public. 4

1.4.     Comunicarea în organizaţii 4

1.4.1.     Organizaţia ca spaţiu al comunicării 4

1.4.2.     Reţelele de comunicare în organizaţie. 4

1.4.3.     Modalităţi de comunicare organizaţională. 4

1.4.4.     Comunicare scrisă şi comunicare orală. 4

1.4.5.     Efectele comunicării la nivel individual şi organizaţional 4

1.4.6.     Strategii de comunicare organizaţională. 4

1.4.7.     Documente de bază în comunicarea organizaţională. 4

CAPITOLUL II: SISTEMUL MASS-MEDIA- TEHNICI DE LUCRU CU PRESA.. 4

2.2.  Tehnici de comunicare mass-media. 4

2.1.1. Mijloace de comunicare. 4

2.2. Credibilitatea presei 4

2.3. Sondajul de opinie. 4

STUDIU DE CAZ. RELAŢIILE INSITUŢIEI PREZIDENŢIALE CU MASS-MEDIA.. 4

3.1. Instituţia Prezidenţială. 4

3.2. Relaţia Preşedinte mass-media. 4

3.2.1. Presa puterii politice. 4

3.2.2. Presa sub puterea politică. 4

3.2.3. Presa ca putere politică. 4

3.3. Relaţia dintre presă şi diplomaţie - război sau pace?. 4

ANEXA 1.   Declaraţie politică. 4

ANEXA 2. Preşedinte vs presă, războiul inadecvărilor 4

ANEXA 3: Geoană îi cere lui Băsescu să scoată presa de la "vulnerabilităţile" statului 4

ANEXA 4: Băsescu vs. presa: Păsărica, găozarul, ţiganca împuţită şi mogulii rechini 4

CONCLUZII. 4

BIBLIOGRAFIE.. 4

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Comunicăm pentru a ne transmite ideile, sentimentele, emoţiile, părerile, pentru a influenţa, pentru a corela între noi rezultatele muncii, pentru a socializa.

Începuturile studiului procesului comunicării datează încă dinaintea erei noastre. Acest studiu a fost impulsionat de contextul social al Greciei Antice în care funcţiona principiul că fiecare să-şi fie propriul avocat; acest lucru nu făcea altceva decât să contribuie la dezvoltarea comunicării între oameni pentru că, cel care reuşea să se impună prin modul de a vorbi, de a comunica în general, devenea lider politic şi făcea parte din conducerea societăţii.

În secolul V î.e.n., Corax din Siracuza introduce primele elemente de teoria comunicării în cartea “Arta retoricii” apărută în acea perioadă. Studiul comunicării este introdus în viaţa academică greacă alături de filozofie, de către Platon şi studenţii săi, printre care şi Aristotel. În anul 100 î.e.n. filosofii romani, ca Cicero spre exemplu, elaborează primul model al sistemului de comunicare. În secolele care urmează nu mai este adus nimic nou în teoria comunicării umane. După anul 1600, problemele comunicării reapar în centrul vieţii sociale; aceasta pe de o parte, datorită diminuării rolului bisericii, ca sursa unică de putere politică, iar pe de altă parte, datorită apariţiei statelor naţionale, a regimurilor democratice şi a universităţilor.

Toate acestea contribuie la creşterea libertăţii de exprimare, la dezvoltarea literaturii şi sporirea numărului de publicaţii. În ceea ce priveşte România, până în 1989 nu au existat preocupări legate în mod expres de comunicare[1], ca o disciplină academică de sine stătătoare. Au existat însă o mulţime de articole sau studii publicate în diverse reviste, în special de sociologie sau psihologie, precum şi de management, care se ocupau de probleme legate de comportamentul său, stilul managerului sau de procesul decizional, în care se făcea referire şi la comportamentul de comunicare.

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi