Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

CONTRIBUTIA ACTIVITATILOR DE CUNOASTEREA MEDIULUI LA STRUCTURAREA PERSONALITATII COPIILOR PRESCOLARI

CONTRIBUTIA ACTIVITATILOR DE CUNOASTEREA MEDIULUI LA STRUCTURAREA PERSONALITATII COPIILOR PRESCOLARI – LUCRARE METODICO – ŞTIINŢIFICĂ PENTRU OBŢINEREA GRADULUI DIDACTIC I


50,00 lei cu TVA

CONTRIBUTIA ACTIVITATILOR DE CUNOASTEREA MEDIULUI LA STRUCTURAREA PERSONALITATII COPIILOR PRESCOLARI – LUCRARE METODICO – ŞTIINŢIFICĂ PENTRU OBŢINEREA GRADULUI DIDACTIC I

 

 

 

Numar de pagini:112

Format: Word

Diacritice: Da

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

 

 

ARGUMENT........................................................................................................................ 4

CAPITOLUL  I  LOCUL  ŞI  ROLUL  ACTIVITĂŢILOR  DE  CUNOAŞTEREA

MEDIULUI ÎN GRĂDINIŢA DE COPII.......................................................................... 5

I.1.  Importanţa cunoaşterii mediului înconjurător de către copiii preşcolari...................... 5

I.2.     Cunoaşterea mediului înconjurător în contextul actualului curriculum pentru învăţământul preşcolar        9

I.3.      Conţinutul/specificul  activităţilor  de  cunoaşterea  mediului  în  grădiniţa  de  copii                   16

I.4.  Tradiţional şi modern în alegerea mijloacelor şi strategiilor didactice de realizare a activităţilor de cunoaşterea mediului în grădiniţa de copii...................................................................... 23

CAPITOLUL         II     -     CARACTERIZAREA      PSIHOLOGICĂ     A    VÂRSTEI

PREŞCOLARE.................................................................................................................. 31

II.1.     Profilul psihologic al vârstei preşcolare (3-6/7) ani.................................................. 31

II.2.     Substadiile preşcolarităţii (mic, mijlociu, mare)....................................................... 37

II.3.          Coordonate ale dezvoltării psihice: motricitatea, senzorialitatea, intelectul, afectivitatea, activitatea voluntară......................................................................................................................... 39

II.4.     Formele de activitate ale preşcolarului: jocul, învăţarea, creaţia.............................. 44

CAPITOLUL   III   -   FORMAREA   ŞI   DEZVOLTAREA   PERSONALITĂŢII

PREŞCOLARULUI........................................................................................................... 46

III.1.      Conceptul de personalitate..................................................................................... 46

III.2.      Extensia EULUI..................................................................................................... 52

III.3.      Conştiinţa morală.................................................................................................... 53

III.4.      Socializarea conduitei............................................................................................. 54

III.5.    Personalitate şi mediu............................................................................................. 55

CAPITOLUL IV - METODOLOGIA CERCETARII..................................................... 57

IV.1.      Scopul şi obiectivele cercetării............................................................................... 57

IV.2.      Formularea ipotezelor cercetării............................................................................. 59

IV.3.      Prezentarea lotului de subiecţi................................................................................ 60

IV.4.      Prezentarea metodelor şi tehnicilor de cercetare utilizate...................................... 62

IV.5.      Prelucrarea datelor, analiza şi interpretarea rezultatelor cercetării.......................... 88

CAPITOLUL V  - CONCLUZII FINALE ŞI RECOMANDĂRI................................ 100

BIBLIOGRAFIE..................................................................................................... 101

ANEXE................................................................................................................ 105

 

PREDAREA SE FACE PE CD PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS SAU PRIN CURIER (PLATA SE FACE LA POSTA SAU LA CURIERAT LA RIDICAREA COLETULUI.)

SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL, DUPA ACHITAREA PRIN CONT BANCAR A SUMEI).

.

 

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi