Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

STRATEGII METODICE. VARIETATEA SI DIVERSITATEA MODALITATILOR DE ACTIVIZARE A ELEVILOR LA LECTIA DE MATEMATICA


50,00 lei cu TVA

STRATEGII METODICE. VARIETATEA SI DIVERSITATEA MODALITATILOR DE ACTIVIZARE A ELEVILOR LA LECTIA DE MATEMATICA

 

Numar de pagini: 238

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

.    Introducere

      1. Locul şi rolul învăţământului în actuala reformă a învăţământului…….3

      2. Obiectivele generale ale învăţământului matematic la ciclul primar…...7             

      3. Importanţa generală a temei………………………………………….. 16

      4. Motivarea alegerii temei……………………………………………....19

II.  Aspecte  teoretice  de  bază

      1. Elaborarea strategiei didactice………………………………………..24

      2. Pregătirea psihologică pentru învăţare………………………………..32

      3. Diferenţiere şi individualizare în organizarea activităţilor cu  conţinut 

          matematic……………………………………………………………. 36       

III. Ipoteza  de  lucru. Obiectivele  cercetării.

      Metode  de  cercetare  utilizate.

      1. Ipoteza de lucru………………………………………………………45

      2. Obiectivele lucrării…………………………………………………..  48

      3. Metode de cercetare utilizate………………………………………... 50

IV. Varietatea  şi  diversitatea  modalităţilor  de  activizare

       a  elevilor  la  lecţia  de  matematică.

      1. Modernizarea învăţământului matematic prin  utilizarea unor

          modalităţi eficiente de activizare……………………………………  67

      2. Problematizarea – învăţarea prin descoperire………………………   79

      3. Munca independentă……………………………………………….. 131

      4. Jocul didactic şi problemele distractive……………………………. 147

      5. Analiza produselor activităţii………………………………………. 157

V.   Concluzii…………………………………………………… 171

VI.  Anexe…………………………………………………………. 178

VII. Bibliografie………………………………………………..  234

 

 

 

 

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

               „Este nevoie de o reformă cuprinzătoare a învăţământului, coerent concepută, care repoziţionează în fapt cadrul didactic şi elevul, şi care atinge curricula, o reformă, în orice caz, de schimbare efectivă şi nu doar de evitare a riscurilor, o reformă de conţinut care, sub unele laturi, poate dura, dar care începe acum.” – afirma Andrei Marga în „Reforma învăţământului acum.”, în 1997.

              Constituirea viitorului şcolii româneşti este o operă vastă care cere mobilizarea întregului potenţial al elevilor, cadrelor didactice, al organelor de decizie, pentru satisfacerea multiplelor exigenţe şi obiective pe care le implică, dintre care importante ar fi : perfecţionarea continuă a conţinutului învăţământului, a tehnologiei didactice şi ridicarea performanţelor practice ale elevilor şi educatorilor; dezvoltarea echilibrată a inteligenţelor, achiziţiilor cognitive, acţiunilor, tehnologiilor perfecţionate; transformarea treptată a elevilor din receptori şi consumatori de informaţii în coautori ai propriei lor formări.

              Paşii realizaţi în învăţământ s-au concretizat prin înlocuirea rând pe rând a unor forme tradiţionale cu un învăţământ activ, creator, bazat pe dezvoltarea capacităţilor şi personalităţii fiecărui elev.

              Prin calitatea sa de factor de educaţie instituţionalizată, învăţământul are un rol principal în pregătirea şi formarea personalităţii umane, în deplin acord cu interesele şi aspiraţiile comunităţii sociale, naţionale şi internaţionale. Sistemele de educaţie se situează la incidenţa a două deziderate majore ale societăţii moderne: acomodarea omului la noile condiţii pe care le-au creat dezvoltarea ştiinţei şi tehnicii şi participarea ca beneficiar şi ca factor de progres la civilizaţia epocii sale.

              Idealul educativ al lumii de azi este „omul total”, omul apt să desfăşoare o activitate socială multilaterală, să se adapteze rapid la dinamica transformării condiţiilor de existenţă, astfel încât în condiţii de şomaj să se poată reorienta repede către alte meserii decât pe care a exercitat-o iniţial.

              Învăţământul este chemat să-şi echilibreze permanent funcţia sa formativă, cu sensurile şi ţelurile culturii, ale economiei şi vieţii sociale în ansamblu, să rămână un sistem permanent deschis faţă de transformările pe care le înregistrează condiţiile vieţii omului.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi