Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

PREDAREA-ÎNVĂTAREA UNITĂTILOR DE MĂSURĂ ÎN CICLUL PRIMAR. LUCRARE PENTRU OBTINEREA GRADULUI 1

PREDAREA-ÎNVĂTAREA UNITĂTILOR DE MĂSURĂ ÎN CICLUL PRIMAR. LUCRARE PENTRU OBTINEREA GRADULUI 1


50,00 lei

PREDAREA-ÎNVĂTAREA UNITĂTILOR DE MĂSURĂ ÎN CICLUL PRIMAR. LUCRARE PENTRU OBTINEREA GRADULUI 2

 

 

Numar de pagini: 109

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS: CAPITOLUL I

 

Introducere. Motivarea alegerii temei.............................................................................. 4

1.1.   Introducere................................................................................................................ 4

1.2.   Motivarea alegerii temei............................................................................................. 6

CAPITOLUL II

Fundamentarea ştiinTifică şi documentarea temei ........................................................... 9

2.1.   Măsurare. UnităTi de măsură. Scurt istoric al metrologiei .......................................... 9

2.2.   Mărimi şi unităTi de măsură: generalităTi privind învăTarea

acestora în ciclul primar..................................................................................... 12

2.3.   Clasificarea unităTilor Sistemului InternaTional ........................................................ 14

2.4.   DefiniTii ale unităTilor Sistemului InternaTional ........................................................ 16

2.5.   UnităTi de măsură care nu fac parte din Sistemul InternaTional

dar care se predau în ciclul primar..................................................................... 20

CAPITOLUL III

Metodologia predării-învăTării unităTilor de măsură ...................................................... 21

3.1.   Analiza programei şcolare şi a manualelor............................................................... 21

3.2.   Predarea-învăTarea unităTilor de măsură pentru lungime .......................................... 26

3.3.   Conceptul de masă. UnităTi de măsurare a masei .................................................... 29

3.4.   Predarea-învăTarea unităTilor de măsură pentru timp ................................................ 33

3.5.   NoTiunea de suprafaTă. UnităTi de măsură pentru suprafaTă ..................................... 36

3.6.   NoTiunea de volum. UnităTi de măsură pentru volum .............................................. 37

3.7.   Valoare. UnităTi de măsură a valorii ........................................................................ 39

CAPITOLUL IV

Elemente de cercetare.................................................................................................... 41

4.1.   Specificul şi domeniile principale ale cercetării....................................................... 41

4.2.   Ipoteza, scopul şi obiectivele cercetării................................................................... 43

4.3.   Eşantionarea subiecTilor şi locul desfăşurării cercetării ........................................... 47

4.4.   Metode de cercetare................................................................................................ 48

4.4.1.    ObservaTia ................................................................................................. 50

4.4.2.    Experimentul pedagogic........................................................................... 53

4.4.3.    Convorbirea............................................................................................... 54

4.4.4.    Testul......................................................................................................... 56

4.5.   Metodologia verificării ipotezei.............................................................................. 58

CAPITOLUL V

Prezentarea şi interpretarea rezultatelor obTinute .......................................................... 66

CAPITOLUL VI

Concluzii şi propuneri metodice.................................................................................... 83

CAPITOLUL VII

Anexe – exemplu de proiect didactic, fise de lucru si teste……………………..96

Bibliografie....................................................................................................... 108

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

Total 0,00 lei

Plateste    

» Produse noi