Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

TRATAREA DIFERENTIATA LA MATEMATICA IN CICLUL PRIMAR

TRATAREA DIFERENTIATA LA MATEMATICA IN CICLUL PRIMAR


50,00 lei cu TVA

TRATAREA DIFERENTIATA LA MATEMATICA IN CICLUL PRIMAR

 

 

Numar de pagini: 128

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

  1. I.            Motivarea alegerii temei ……………………………………………………..    pag. 5 a)   Precizarea temei……………………………………………………….……………    pag. 5 b)   Motivarea generală…………………………………………………………………    pag. 6 c)   Motivarea personală…………………………………………. ……………………      pag.  7

 

 

 

  1. II.            Fundamentarea teoretică a temei…………………………………. …………       pag. 8

a)     Tratarea diferenţiată a temei în literatura de specialitate………………...………..        pag. 8

  1. 1.      Noţiunea de număr natural…………………………………..       pag. 8

2.   Relaţia de ordine în N……………………………...………..   pag. 10

  1. 3.      Metodologia formării conceptului de număr  natural. ………..    pag. 11
    1. 4.      Operaţii cu numere naturale…………………………………..     pag. 13

-         Adunarea numerelor cardinale………...………..    pag. 13

-         Scăderea numerelor naturale…………..………..     pag. 13

-         Înmulţirea numerelor naturale…………………..     pag. 14

-         Împărţirea numerelor naturale………………….      pag. 14

  1. 5.      Obiective de referinţă, exemple de activităţi de învăţare şi conţinuturi

la clasa a III-a……………………………………….………... pag. 16

b)     Tratarea temei în literatura psihopedagogică……………………………………….     pag.  24

c)      Tratarea temei din punct de vedere metodic……………………………..................     pag.  34

 

 

 

  1. III.            Ipoteza de lucru. Obiectivele cercetării.

Metodologia verificării ipotezei……………………………………………………….     pag. 41 a)   Ipoteza de lucru…………………………………………… ……………………….   pag. 41 b)   Obiectivele lucrării………………………………………………………………….     pag. 41

 

 

 

c)   Metodologia verificării ipotezei……………………………………………………..      pag. 42

  1. IV.            Prezentarea şi interpretarea rezultatelor……………………………………….       pag. 44

a)     Prezentarea rezultatelor………………………………………………………………      pag. 44

b)     Interpretarea rezultatelor……………………………………………………………..   pag. 73 V.     Concluzii……………………………………………………………………….     pag. 80 VI.   Bibliografie…………………………………………………….. ……………..   pag. 83 VII.      Anexe…………………………………………………………………………...    pag. 86

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

În epoca contemporană – în contextul elaborării unui conţinut al învăţământului cât mai cuprinzător, cu datele ştiinţei la zi, într-o formă cât mai condensată, şi a utilizării unor metode active, ,,productive”, care să-l pună pe elev în situaţia de investigator – se caută forme  de  organizare a activităţii instructiv-educative cât mai adecvate învăţământului modern.

Una din tendinţele care se afirmă în pedagogia modernă vizează flexibilitatea educaţiei pentru a asigura o dezvoltare plenară a capacităţilor şi aptitudinilor fiecărui elev în raport cu potenţele lui individuale.

Nu elevul este cel care să se adapteze la sistemul şcolar, ci, dimpotrivă, sistemul şcolar să se adapteze la elevi şi să creeze condiţii pentru dezvoltarea posibilităţilor lor.

Reformele şcolare caută să adopte structuri, conţinuturi şi forme de organizare a învăţământului care să faciliteze o dezvoltare intelectuală mai rapidă, să-l pună pe fiecare elev în situaţia de a se dezvolta şi a-şi valorifica pe deplin posibilităţile şi aptitudinile. Se urmăreşte ameliorarea rezultatelor şcolare prin valorificarea la maximum a potenţialului fiecărei vârste.

« Rolul profesorului este în schimbare, într-o lume  în  care  nu  există  adevăruri  absolute şi în care neprevăzutul şi incertitudinea sunt prezente mereu. Se poate spune chiar că munca profesorului se transformă, din a fi o bancă de date, în a deveni mentor şi cercetător. Viitorul va pune la mare încercare practica şcolară şi rolul profesorului.  »

În acest context mi-am propus să abordez în această lucrare tema ,,Tratarea diferenţiată a elevilor din ciclul primar – cale eficientă de sporire a randamentului şcolar în predarea numerelor naturale”.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi