Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

MODALITĂŢI DE PREGĂTIRE A COPIILOR PRESCOLARI ÎN VEDEREA ADAPTĂRII OPTIME LA ACTIVITATEA SCOLARĂ

MODALITĂŢI DE PREGĂTIRE A COPIILOR PRESCOLARI ÎN VEDEREA ADAPTĂRII OPTIME LA ACTIVITATEA SCOLARĂ


50,00 lei cu TVA

MODALITĂŢI DE PREGĂTIRE A COPIILOR PRESCOLARI ÎN VEDEREA ADAPTĂRII OPTIME LA ACTIVITATEA SCOLARĂ

 

 

Numar de pagini: 105

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

MOTIVAREA ALEGERII TEMEI.........................................................

INTRODUCERE- Probleme cu caracter general privind Legea Învatamântului

CAPITOLUL I – PARTICULARITĂŢI ALE DEZVOLTĂRII COPILULUI

                          DE VÂRSTĂ PREsCOLARĂ..........................................

1.1.  Dezvoltarea fizica si psihica a copilului

                        1.2. Profilul psihologic al vârstei prescolare

                        1.3. Necesitatea cunoasterii psihopedagogice a copilului în vederea pregatirii

                               lui pentru scoala

CAPITOLUL II – PREGĂTIREA COPILULUI PENTRU sCOALĂ – OBIECTIV

                              FUNDAMENTAL AL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PREPRIMAR

                        2.1 Premisele psihologice ale intrarii copilului în clasa I

                        2.2 Aptitudinea de scolaritate

CAPITOLULL III- METODE SPECIFICE OPTIMIZĂRII „ sOCULUI sCOLARIZARII”

                        3.1. Definirea conceptelor: metodologie, metoda, procedeu, tehnica

                        3.2. Metode specifice învatamântului preprimar( grupa pregatitoare)

                        3.3. Metode specifice învatamântului primar( clasa I)

CAPITOLUL IV – CERCETARE   PSIHOPEDAGOGICĂ

ROLUL UTILIZĂRII METODELOR sI TEHNICILOR DE REALIZARE A CONŢINUTURILOR ACTIVITĂŢII DIN GRĂDINIŢĂ ÎN VEDEREA ADAPTĂRII OPTIME LA VIAŢA sCOLARĂ

4.1. Fundamentare teoretica

4.2. Tipul cercetarii

4.3. Obiectivele cercetarii

4.4. Ipoteza cercetarii

4.5. Variabilele cercetarii

4.6. Coordonatele majore ale metodicii cercetarii:

4.7. Metodologia cercetarii

4.8. Descrierea etapelor cercetarii

4.9. Prezentarea interventiei ameliorative

                        4.10. Strategia de verificare si evaluare a rezultatelor obtinute

                        4.11. Prezentarea si interpretarea rezultatelor

4.12. Concluziile cercetarii

4.13. Implicatii si recomandari educationale

4.14. Modalitati de diseminare a rezultatelor

4.15. Originalitat ea cercetarii si punctele sale tari

4.16. Limite ale cercetarii- puncte slabe

4.17. Deschideri spre alte teme de cercetare

CONCLUZII

ANEXE

BIBLIOGRAFIE

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

Necesitatea accentuarii caracterului formativ al procesului instructiv-educativ din gradinita reiese din faptul ca: daca scoala este preocupata de formarea viitorilor adulti dezvoltati armonios pe plan teoretic, intelectual, moral, reusita depinde de începutul realizat în gradinita, vârsta prescolara reprezentând maxima receptivitate care obliga preocupari pentru un proces formativ timpuriu.

Procesul educatiei intelectuale din gradinita este conditionat de masura în care alaturi de alte conditii se respecta si aceea a modificarii experientei personale a copilului.

Pregatirea copilului prescolar pentru scoala este o chestiune de vie actualitate în conditiile intensificarii si accelerarii întregului proces de învatamânt. Pregatirea multilaterala a copilului pentru munca din scoala, dupa cum s-a mai afirmat, se realizeaza prin intermediul a doua forme specifice: jocul si învatarea, cea din urma la nivelul copiilor de grupa mare, pregatitoare.

M-am oprit asupra acestei teme deoarece prin anumite metode si tehnici aplicate atât în cadul activitatilor dirijate, cât si în cadrul activitatilor liber creative, se urmareste atât însusirea de noi cunostinte cât mai ales consolidarea cunostintelor transmise în vederea pregatirii copilului prescolar pentru scoala.

Prin diversitatea de metode si tehnici care pot fi aplicate în cadrul activitatilor de cunoasterea mediului, a activitatilor de dezvoltarea limbajului, a activitatilor matematice, a scrierii grafice, etc. si în activitatea didactica de dimineata, contribuie la dezvoltarea intelectuala si în acelasi timp faciliteaza trecerea cu usurinta la activitatea de tip scolar, iar scopul final consta în viitoarea utilizare a rezultatelor obtinute. Aceasta înseamna ca în cadrul fiecarei metode si tehnici aplicate accentul trebuie pus pe însusirea si aprofundarea de cunostinte. Reusita acestora depinde în mare parte si de folosirea unui bogat material didactic, în cantitate suficienta pentru fiecare copil, formând astfel la copii derinderi de munca intelectuala, satisfacerea curiozitatii de cunoastere învatând totodata sa analizeze, sa interpreteze, sa utilizeze, sa citeasca, sa denumeasca anumite obiecte cu expresii literare.

Prin natura lor, activitatile desfasurate în gradinita dezvolta copiilor spiritul de observatie si de investigatie, cultivând imaginatia, gândirea creatoare, orienteaza activitatea psihica, disciplineaza conduita si contribuie, în sfârsit, la formarea rapida si mai eficienta a mecanismelor psihice, care înlesnesc si conditioneaza învatarea, munca, fiind necesare la intrarea copilului prescolar în scoala.

Pentru obtinerea reusitei acestora, conditia de baza este aceea ca elementul de joc sa ramâna o dominanta a intregii activitati din gradinita, chiar daca sarcinile procesului instructiv devin din ce în ce mai complexe.

Un motiv în plus pentru alegerea acestei teme este faptul ca, problema pregatirii copilului pentru scoala este mereu în actualitate, iar activitatea de învatamânt de tip scolar, scop final al gradinitei, cunoaste mereu îmbunatatiri în diferitele sale compartimente (continut, forme, metode, mijloace), acestea raspunzând cât mai bine cerintelor primei etape de scolarizare.

Starea de pregatire psihologica, prin care este asigurata integrarea si adaptarea copilului la mediul scolar, institutional, este rezultatul pregatirii copiilor în gradinita.

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi