Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR

METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR


50,00 lei cu TVA

METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR

 

 

 

 

Numar de pagini: 89

Diacritice: Da

Format: Word

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50  lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS:

ARGUMENT......................................................................................................................... 3

CAPITOLUL 1

FUNDAMENTAREA ŞTIINŢIFICĂ A TEMEI

        Scurt istoric........................................................................................................................ 8

        Generalităţi despre metode şi tehnici de evaluare............................................................. 9

        Funcţiile evaluării.............................................................................................................. 26

        Metode de evaluare tradiţionale....................................................................................... 28

        Metode de evaluare complementare................................................................................ 30

        Factorii perturbatori şi erori în evaluarea din grădiniţă…................................................ 39

CAPITOLUL 2

EVALUAREA ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR CERCETARE PRACTIC-APLICATIVĂ

        Fundamentarea cercetării................................................................................................. 42

        Metodologia cercetării..................................................................................................... 43

                    Tipul cercetării............................................................................................... 50

                    Ipoteza şi obiectivele cercetării...................................................................... 50

                    Eşantion şi etapele cercetării.......................................................................... 52

        Prezentarea, analiza, interpretarea rezultatelor cercetării.................................................. 68

CAPITOLUL 3

CONSECINŢE EDUCAŢIONALE

        Concluziile cercetării......................................................................................................... 75

        Modalităţi de diseminare a rezultatelor- puncte tari şi puncte slabe................................. 77

        Deschideri spre alte cercetări practic-aplicative............................................................... 78

ANEXE....................................................................................................................... 79

BIBLIOGRAFIE................................................................................................................. 89

 

EXTRAS DIN LUCRARE:

„Evaluarea ne permite să ne pronunţăm asupra stării unui fapt, proces la un anumit moment, din perspectiva informaţiilor pe care le culegem cu ajutorul unui instrument care ne permite să măsurăm în raport cu o anumită normă la care ne raportăm .” 1

 

Pe baza bibliografiei de specialitate, precum şi a experienţei practice acumulată în munca instructiv-educativă, în această lucrare îmi propun să demonstrez că utilizarea unor metode moderne de evaluare accelerează însuşirea cunoştinţelor, formarea priceperilor deprinderilor şi a capacităţilor preşcolarilor, contribuind la dezvoltarea tuturor proceselor psihice.

Evaluarea este parte integrantă în actul de predare-învăţare, deoarece constituie barometrul care indică în orice moment starea pregătirii şcolare, succesele, performanţele obţinute în raport cu cele proiectate prin curriculum.

Viaţa şcolii stă sub semnul valorii şi valorizării. Estimarea şi evaluarea sunt acte de valorizare ce intervin în toate întreprinderile umane.

Evaluarea este un act absolut necesar în procesul conducerii unei activităţi şi în luarea deciziilor, ea furnizând informaţii necesare reglării şi ameliorării activităţii  didactice, prin adoptarea măsurilor corespunzătoare situaţiilor de instruire.

Ea este prezentă în orice activitate pedagogică şi se află în relaţie de interdeterminare, de interacţiune funcţională cu predarea şi învăţarea, făcându-le mai eficiente.

Prin activităţile educative, evaluarea este menită să realizeze cunoaşterea şi aprecierea schimbărilor produse de preşcolari în toate planurile personalităţii lor (intelectual, afectiv, psihomotor, al capacităţilor creative etc.).

Esenţa acţiunii de evaluare este de a cunoaşte efectele activităţii desfăşurate în vederea perfecţionării procesului în etapele următoare.


Rezultatele constatate pot fi apreciate şi aplicate corespunzător, în măsura în care sunt puse în legătură componentele procesului didactic şi cu întreaga activitate.

 

 

                       

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi