Autentificare   |   Cumparaturi   |   Contact    
 

POLITICI SI TRATAMENTE CONTABILE PRIVIND PROVIZIOANELE ACTIVELE SI DATORIILE CONTINGENTE - LUCRARE DE LCENTA

POLITICI SI TRATAMENTE CONTABILE PRIVIND PROVIZIOANELE ACTIVELE SI DATORIILE CONTINGENTE - LUCRARE DE LCENTA


50,00 lei cu TVA

POLITICI SI TRATAMENTE CONTABILE PRIVIND PROVIZIOANELE ACTIVELE SI DATORIILE CONTINGENTE - LUCRARE DE LCENTA

 

Numar de pagini: 54

Prezentare Power Point: Nu

Pret: 50 lei

 

 

DESCRIERE:

CUPRINS SI EXTRAS DIN LUCRARE:

 

Cuprins licenta

Introducere 4

Capitolul 1. STADIUL CUNOASTERII IN DOMENIU. CADRUL TEORETIC SI REFERINTE TEMATICE DE STUDIU 6

1.1. Reglementari contabile 6

1.2.Evaluarea si recunoasterea in contabilitate a provizioanelor,activelor si datoriilor contingente 9

1.2.1. Provizioane - Definitie; Continut 10

1.2.2. Datorii contingente - Definitie; Continut 14

1.2.3. Active contingente - Definitie; Continut 15

1.2.4. Exemple practice privind provizioanele 16

Capitolul 2. MODEL PRACTIC PRIVIND PROVIZIOANELE, ACTIVELE SI DATORIILE CONTINGENTE POLITICI SI TRATAMENTE CONTABILE PRIVIND PROVIZIOANELE, ACTIVELE SI DATORIILE CONTINGENTE PE EXEMPLUL COMPANIEI S.C AUDIONOVA S.R.L 25

2.1. Prezentarea companiei S.C. AUDIONOVA S.R.L 25

2.2. Modul de constituire a provizioanelor si tipurile de provizioane utilizate 27

2.2.1. Constituirea provizioanelor pentru garantii acordate clientilor 27

2.2.2. Constituirea provizioanelor pentru dezafectarea imobilizarilor corporale si alte actiuni similare legate de acestea 29

2.2.3. Constituirea provizioanelor pentru litigii 31

2.2.4. Constituirea altor tipuri de provizioane 31

2.2.5. Constituirea provizioanelor inregistrate cu ocazia inventarierii aparatelor auditive iesite din uz 34

2.3. Analiza financiara a provizioanelor la S.C. AUDIONOVA S.R.L 36

2.4. Evolutia provizioanelor la S.C. AUDIONOVA S.R.L 41

2.5. Analiza comparativa intre IAS 37 si OMFP 3055 47

2.6. Estimarea provizioanelor pentru perioada Mai-Decembrie 2013 49

CONCLUZII SI PROPUNERI 52

BIBLIOGRAFIE 54

 

Extras din licenta

INTRODUCERE

O consecinta importanta a calitatii informatiei de a fi comparabila este ca utilizatorii sa fie informati despre politicile contabile utilizate in elaborarea situatiilor financiare si despre orice modificare a acestor politici, precum si despre efectele unor astfel de modificari.

Utilizatorii trebuie sa fie in masura sa identifice diferentele intre politicile contabile pentru tranzactii si alte evenimente asemanatoare utilizate de aceeasi entitate de la o perioada la alta, cat si de diferite entitati.

Conformitatea cu prezentele reglementari,(OMFP 3055/2009), inclusiv prezentarea politicilor contabile utilizate de entitate, ajuta la obtinerea comparabilitatii.

Nevoia de comparabilitate nu trebuie confundata cu simpla uniformitate si nu trebuie sa devina un impediment in introducerea de politici contabile imbunatatite.

Originalitatea acestei lucrari consta in capacitatea autorului de a aprofunda studiul privind contabilitatea provizioanelor in domeniul productiei si desfacerii de produse auditive care dealtfel reprezinta si activitatea de baza a firmei prin analiza performantei intreprinderii pe baza datelor furnizate de indicatorii din bilant si contul de profit si pierdere, in special sub impactul crizei economice care afecteaza activitatile multor agenti economici din tara noastra.

Valoarea recunoscuta ca provizion trebuie sa constituie cea mai buna estimare a costurilor necesare stingerii obligatiei curente la data bilantului (I.A.S. 37).Cea mai buna estimare a costurilor necesare stingerii obligatiei curente este suma pe care o intreprindere o va plati in mod rational, pentru stingerea obligatiei la data bilantului.

Pentru estimarea acestor costuri se porneste de la modul de analiza a conducerii intreprinderii, luandu-se in seama experienta unor tranzactii similare, precum si previziunile pentru perioadele viitoare.

In aceasta ampla prezentare a productiei si desfacerii de proteze auditive pe piata romaneasca, am incercat sa prezint in detaliu organizarea, compartimentarea, segmentarea pietei, tendinte si obiectivele de dezvoltare propuse a fi realizate in anul 2013 de catre compania Audionova SRL.

Scopul acestei lucrari este evidentierea in contabilitate a provizioanelor existente la firma Audionova SRL , in conditiile actualei crize economico-financiare care a afectat grav activitatea multor agenti economici.

Obiectivele generale ale lucrarii

Pornind de la tematica lucrarii au fost stabilite urmatoarele obiective de cercetare:

- descrierea companiei pe baza informatiilor furnizate conform portofoliului de prezentare a acesteia

- prezentarea detaliata a provizioanelor,

- principalele obiective ale companiei in vederea dezvoltarii si extinderii activitatii atat pe piata interna , cat si pe cea externa.

Gradul de noutate al temei consta in capacitatea firmei de a gasi noi oportunitati si modalitati de desfasurare a activitatii prin atragerea de noi clienti si a diversificarii gamei sortimentale de produse oferite consumatorilor.

Metodologia folosita a fost aceea de a prelua, prelucra si expune studiul bibliografic compus din diverse articole, carti, publicatii stiintifice, raportul de activitate al firmei cu specificatia valorii materialelor de constructii care fac obiectul cercetarii.

Orientarea intregii activitati de productie si comercializare a protezelor auditive catre piata urmareste nu numai satisfacerea in conditii superioare a nevoilor consumatorilor prin produsele create si oferite dar in acelasi timp si sporirea eficientei, a rentabilitatii, prin cresterea volumului vanzarilor totale si a profitului unitar realizat pe seama fiecarui produs.

Infaptuirea acestui dublu scop se poate realiza prin amplificarea flexibilitatii si adaptabilitatii intreprinderii la dinamismul si structura pietei, avand permanent in vedere ca intre intreprindere si piata se naste un intreg sistem de relatii, relatii ce se interconditioneaza reciproc.

Tranzactiile au ca principal scop actele de vanzare - cumparare, un rol determinant avandu-l locul pe care il ocupa intreprinderea in cadrul pietei.

 

 

PREDAREA SE FACE PE CD, PRIN MANDAT POSTAL RAMBURS (PLATA SE FACE LA POSTA), INSA SE POATE AJUNGE SI LA ALTA MODALITATE DE LIVRARE (PE MAIL)

 

PLATA SE FACE LA RIDICAREA COLETULUI.

 

 

Nu exista nici un comentariu inca.

30 produse asemanatoare:

Cos de cumparaturi

Fara produse

Livrare 0,00 lei

TVA 0,00 lei

Total 0,00 lei

* TVA Inclus

Plateste    

» Produse noi